Friday, April 25, 2014

New and not so new!

Väljas on juba pikemat aega nii mõnus soe, et oma talvejopega olen juba hüvasti jätnud. Jah, siin Tallinnas oleks seda aeg-ajalt veel vaja, aga ma lihtsalt ei taha seda enam selga panna. Selleks on ka täitsa mõjuv põhjus.. nimelt, ostsin endale ühe ülisupper ägeda kevadjope, mida ma siin agaralt igapäevaselt ka kannan. Ma olen sellest nii vaimustuses, sest see on täpselt minu värvi ja väga laheda tegumoega. Polegi enne nii pikka jopet/mantlit omanud. Samas on see piisavalt õhuke, et seda ka suveõhtutel kanda, sest paratamatult on meie suveõhtud suhteliselt jahedad ja ainult pluusidest või kampsikutest igakord ei piisa. Küll aga mahutab see enda alla ka kampsuni, mis võimaldab seda juba praegu kanda. Sain jõulukingiks Rocca al Mare kinkekaardi ja mul oli see veel kasutamata ning sellesamuse jope just selle eest ostsingi. Ja et kinkekaardi väärtus täis saada, valisin juurde ka ühe õhukese kiisunäoga kampsuni. Jope leidsin tegelikult peaaegu, et juhuslikult. Olin Cropp'is juba tuuseldamas käinud, aga kui plaanisin hakata keskusest lahkuma, otsustasin korraks veel sealt läbi astuda, sest nägin Cropp'i mannekeenil väga ägedat ürpi seljas (enda jopet :D). Kui ma seal alguses käisin, siis seda jopet veel väljas polnud. Kui hinnasilti nägin läksin täitsa äksi täis, sest 23€ jope eest on ikka väga vähe siin Eestis! (okei, tavahind oli umbes 45€). Proovisin, sobis, ostsin! Olen selle kohta ka nii mõnegi kiidusõna saanud, sest jope on tõesti äge. ;) Milline kiidulaul.. :D aga tunnen, et pole juba ammu endale midagi sellist ostnud, mis mulle niiiiiiiii väga meeldiks. Kekutasin selles uues kuues ka juba nii mõnegi pildi peal ja tahaks need siia näitamiseks ka üles panna. Ühtlasi saan tutvustada läbi nende piltide veel paari uut asja, mis ma vahepeal ostnud/tellinud olen.
 


Jope - Cropp Down, t-särk - Takko Fashion, teksad - Tally Weijl, tennised - New Yorker, prillid - Lindex, kott - ebay

Selle koti tellisin endale ebayst, kus ma seda tükk aega jälgisin, enne kui ostma ruttasin. Lõpuks aga tellisin ära ja väga õigesti tegin, sest kott on palju ilusam kui oli pildil ja ma olen sellega väga rahul. Minu igapäevane kaaslane! Kott on piisavalt mahukas, aga mitte ülemäära suur, mis teeb sellega liikumise väga mugavaks. Seda saab kanda kahte moodi, lühikeste sangade ja pika rihmaga. Kott võimaldab veel kanda seda ümaramalt, aga trukkidega saab selle kinnitada ka kandiliseks. Piltidel on kott justkui kollakas, aga tegelikult on ta täitsa pruun ja ei ole lakknahast ega läigi.
Paar nädalat tagasi kui juba Roccasse sattusin kavatsesin endale ka tennised osta. Olen täielik tenniseinimene ja ostsin lausa kaks paari. Triibulised New Yorkerist ja tavalised mustad Seppäläst. Mõlemad on seekord ilma paelteta. 

 


Jope - Cropp Down, teksad - everything5pounds, pluus - Sheinside, tennised - Seppälä, kott - ebay, prillid - Lindex, peapael - Clipson, jäätis - Konsum :D:D

Ilusat peaaegu suve!



No comments:

Post a Comment