Tuesday, April 8, 2014

Instagram moments #2

Lisan Instagrami suhteliselt tihti erinevaid pilte oma tegemistest, hetkeemotsioonidest või uutest/vanadest asjadest. Üritan aeg-ajalt blogisse mõned pildid panna ja paar sõna ka juurde lausuda.

  • Ma juba kohutavalt kibelen lahtiste kingade või baleriinadega välja minna. Toas kogu aeg proovin neid ja katsetan erinevaid outfit'e, kuidas end soojema ilmaga riidesse panna. Ma olen oma saabastest juba nii tüdinenud, et need tunduvad nii igavad ja pole mingit isu nendega kuhugi minna. Kingadega jalutaks aga nii, mis hirmus!

  • Ostsin endale House'st uued püksid ja kodus pidin kohe katsetama, millega neid kanda. Need ei ole tavalised teksad, vaid sellised õhemast materjalist ja taskud on küljel, kuhu on mõnus käed sisse pista. Püksid näevad eriti lahedad välja, kui need üles keerata ja mingi ägeda triiksärgiga kanda. 
 
  •  Sain emalt kaks kohvi, millest ühte olen proovinud. See sinine on Hawaii kohvi ja on niii hea, et ma seda igapäevaselt juua ei raatsi. Kohv on makadaamiapähkli ja vanilje maitsega ning lõhnab ja maitseb imehästi. Seda pruunis pakendis vaniljemaitselist kohvi ma veel proovinud ei ole ja arvatavasti seda enne lahti ei tee, kui mul peaks kohvikriis tekkima, nimelt see pakike on nii pisike, et on mõeldudki üheks kuni kaheks korraks. Mõlemad pärinevad USA'st.
  • Kunagi ei saa ilma toidupiltideta. Olen tõeline salatifänn, mulle meeldivad igasugused värsked ja ka kooresed salatid. Võiksin vabalt iga päev neist toituda. Kui tööl midagi targemat pähe ei tulnud, siis sai ikka mõned värsked tomatid ja kurgid, salatilehepott ja kodujuust ostetud ning kiiresti üks lihtne, aga maitsev salat kokku mixitud. Nämm!
 
  • Mingiaeg kui koridoris riidenagisid korrastasin, avastasin, et mul on nii palju salle. Jah, ma tean, et mul on päris palju salle, aga et nii palju lausa, seda ma ei osanud arvatagi. Olen tõeline sallihull nagu mu ema ja ma ei väsi kunagi uusi ostmast.  Sallid on super aksessuaarid ja annavad lihtsale ühevärvilisele riietusele väga palju juurde. Boonuseks hoiavad ka kurgu soojas!
  • Tallinnas on mul olemas oma lemmikpaik, kuhu ma aeg-ajalt ikka sammud sean. Nõmme asub mulle suhteliselt lähedal ja sealne männimets on mulle kuidagi päris kodune. Nõmme mäel tunnen ennast nii hästi, sest männid ja liivaluited on kuidagi nii Metsamajandit meenutavad..:D Sinna ei kostu mingit linnakära ja õhk on värske ja puhas. Vaade on imekena, eriti loojangu ajal. :) Trennihuvilistele on see paik justkui loodud, üles-alla liivahunnikus pole just kuigi kerge sõkkuda (Kaalul on rohkem kui elu mõned trennid toimuvad just seal). :D 
 
  •  Plaanisime juba ammu rõdu veidi hubasemaks muuta. Need paneelmajade rõdud on muidu nii koledad ja sinna naljalt oma jalga ei tõsta. Meil oli see pikemat aega taara kogumispaik ja kõik ebavajalik kila-kola lendas samamoodi sinna. Paar nädalat tagasi võtsime end kätte ja koristasime rõdu taarast ära ja paar päeva tagasi pühkisime ja möllsime seal veel. Panime äärde vitstest ääre, mis ei näe küll väga ilus välja, aga parem kui varem. Külgedele on veel vaja midagi juurde nuputada ja põrandale samamoodi ning suvel kannatab seal isegi vessut tõmmata või lihtsalt kohvi joomas käia.Täna võtsin köögitooli ja istusin natuke hommikuse päikse käes.

Kevad on ilmutanud end juba tükk aega ja kui Nõmmes käisin oli terve aeg ilus päike. Ei saa öelda, et just väga soe oleks olnud, aga mõnus sellegipoolest. Päikseprillod said vähemalt kasutust! :D

  • Mul on üks väga ilus Avoni lauvärviduo, kus on kuldne ja tumepruun toon. Võõpasin vahelduseks silmad nende kaunite toonidega üle. 

Pildid on suurena suht udused ja tuhmid võrreldes telefonist vaadatuna, aga poleeeee hullu. :) Järgmise korrani!

No comments:

Post a Comment