Monday, April 21, 2014

New: Garnier Fructis split-ends bandage serum

Mul hakkab Avoni juukseotsa seerum kohe otsa saama ja pidin uue jahile minema, sest minu juustele ainult šampoonist ja palsamist ei piisa, otsad tahavad siiski midagi enamat. Olen Avoni seerumiga tegelikult väga rahul, aga kuna see tellimine võtab nii kaua aega, siis mul pole aega oodata, et see lõpuks minuni jõuaks. Prismast leidsin samas hinnaklassis Garnier Fructis split-ends bandage seerumi. See peaks mõeldud olema tegelikult väga kahjustatud ja elututele juustele, aga ei tee liiga ka normaalsetele ja vähemkahjustatud juustele. See seerum on Fructise Goodbye Damage sarjast ja teadsin juba ette, et selles tootes ma pettuma ei pea. Juba mõni aeg tagasi proovisin Goodbye Damage šampooni, palsamit ja kiirhooldusmaski ja need tegid juuksed imeliselt pehmeks, siledaks ja meeletult hästi lõhnavaks. Ega see seerumgi alla jää. Piisab väikesest kogusest, et see otstesse kanda ja õrnalt ka läbi juuste tõmmata. Lõhn on nii hea, mulle nii meeldivad Fructise toodete lõhnad, sest eelkõige on need värsked kui läägelt magusad. Pakendilt saab seerumi kohta lugeda nii:
Fructise juukseseerum, mis seob lõhenenud juukseotsad. Karm harjamine, kuumaseadmete kasutamine ja keemiline töötlemine muudab juuksed õrnaks ning otsad kipuvad kergesti lõhenema. Amalaõli sisaldava seerumiga näivad lõhenenud juukseotsad taas tervena. See sulgeb lõhenenud otsad ja seob need uuesti kokku. Juuksed on säravad ning ühtlaselt siledad juurtest otsteni. Ära lõika katkiseid juukseotsi - sulge need!
Olgem ausad, et lõhenenud juukseotsad tuleb paraku maha lõigata ja ükski seerum ei tee imesid. Ka Fructis mitte. Küll aga aitab selline toode ennetada juuste katkemist ja otste lõhenemist. Seerum tõesti niisutab otsi ja seetõttu ei ole need nii kuivad ja haprad. 
Fructis'e seerumi pakend on plastikust ja eriti glamuurne see välja ei näe, aga sellevõrra on seda mugavam kotti pista ja endaga kaasa võtta, sest tihtilugu klaaspakend lisab lisaraskust ja seetõttu ei tihka klaaspakendis tooteid endaga kaasas vedama. Toode on mugava pumbaga ja doseerida on seda väga hea. Korki pudelil pole, mis alguses pani mu kõhklema just kottipistmisel, aga kui pumpa keerata, siis see läheb lukku ja seerumit välja ei tule. Pudel on 50ml ja hetkel ma öelda ei oska kui kauaks seda jätkub, aga selles olen kindel, et mõneks ajaks kindlasti. Prismas maksis seerum 4,69€.





No comments:

Post a Comment