Monday, April 7, 2014

Kõige kättesaadavam ja taskukohasem iluõli!

Olen avastanud enda jaoks juba ammu ühe imelise õli, mida ma ei vahetaks eales millegi vastu, kui siis ostaks talle vaid seltsilisi juurde. Kookosõli sai hetkega mu enimkasutatavaks tooteks ilumaailmas. Teen sellega juuksemaske, kannan seda kehale (eriti suvel, sest kookosõlil on looduslik SPF 4) ning aeg-ajalt kasutan seda ka näol, kui nahk vajab intensiivsemat niisutust. Vahel meisterdan sellega ka erinevaid kehakoorijaid. Olen sellega ka silmameiki eemaldanud ja õli eemaldas mu vägagi jonnaka ripsmetušši väga edukalt. Olen seda isegi söönud. Imeline ja nii multifunktsionaalne õli, et mitte ainsamatki halba sõna öelda ei ole. Kookosõlil on veel meeletult kasutusvõimalusi ja nii mõnigi võib abi leida erinevate nakkuste, allergiate ja haiguste puhul. Seda saab isegi majapidamises kasutada, et erinevaid pindu puhastada või poleerida. Suvel proovin kindlasti järele putukatõrjevahendi, milleks läheb vaja kookosõli ja piparmündiõli ekstrakti, segada need kokku ja hõõruda katmata nahale. Pidavat eemal hoidma igasugused tüütud putukad-mutukad ja toimima isegi efektiivsemalt kui poest ostetavad tõrjed. Ma võiks siin igavesti jätkata, mida kookosõliga on võimalik korda saata, aga mis ma pikka juttu ümber kirjutan, panen hoopis siia lingi, kus on väga palju erinevaid kookosõli kasutamisvõimalusi (LINK).
Kookosõli on saadaval pea igas ökokaupluses ja paljudes toidupoodides. Aga jälgige alati, et valiksite rafineerimata kookosõli (extra virgin) kui soovite seda enamasti nahal ja juustel kasutada, sest see on töötlemata ja säilinud on ka naturaalne kookoslõhn. Rafineeritud kookosõli sobib pigem toiduvalmistamiseks, sest siis ei jää toidule kookose maitset ega aroomi. 


Hetkel on mu õli tahke, aga suvel, kui toas on soojem, siis enamasti on see purgis täitsa vedel ja siis on seda kaks korda tüütum kasutada kui praegu. :D


Head katsetamist! :)

No comments:

Post a Comment