Tuesday, April 15, 2014

Minu esimene massaažikogemus!

Käisin eile esimest korda šokolaadimassaažis, õigemini üleüldse oma päris esimeses nö professionaalses massaažis. Sain selle naistepäevaks ja nüüd lõpuks võtsin kätte ja kasutasin kingi ära. Tegelikult oleks mulle meeldinud sinna minna täiesti vabal päeval, aga paraku olid kõik ajad kinni ja seetõttu jäi esmaspäevaõhtune aeg ainukeseks sobilikuks valikuks. Tagantjärele mõeldes oli see tegelikult väga mõnus pärast-tööd-lõõgastumine. Olen juba aastaid mõelnud, et tahaks selle päris õige massööri käe alla minna, aga kui olen hinnaklassiga lähemalt tutvust teinud, siis paraku pole mõtted tegudeks saanud. Nüüd aga naeratas mulle selline ilus võimalus ja olen selle üle väga õnnelik. Aga miks just selline valik? Vot sellepärast:
Šokolaadimassaaž mõjub nahale noorendavalt. See peletab stressi ja tekitab õnnehormoone. Jätab naha mõnusalt pehmeks, niisutatuks ja meeldivalt lõhnavaks.
Ma ei olnud algselt üldse kursis mismoodi selline massaaž välja näeb. Arvasin ikka, et selg määritakse soksi sisse ja siis umbes tunnike keegi mudib seda. :D Tegelikult aga nägi protseduur välja hoopis selline: kogu keha määriti šokolaadiga kokku (pulber segati massaažiõliga) ja masseeriti nahale (väga mõnus, aga kohati ka väga kõdi :D), seejärel mässiti mind justkui kookonisse, kile ümber ja paks rätik peale, seejärel jäeti mind umbes 20 minutiks üksinda lõõgastuma ja omi mõtteid mõlgutama (samal ajal käis väga rahulolu tekitav muusika),  lõpetuseks dušialla pesema. Aega võttis kogu massaaž ja relax ligikaudu tunnike. Hiljem koduteel ja veel koduski tundsin õrna šokolaadilõhna ja nahk oli väga pehme. Leidsin isegi seljalt šokolaadiseid õlijäänuseid (selga oli õlist paras kunst puhtaks pesta, ega see väga maha tulla ei tahtnud). :D Igatahes, oli selline tore kogemus mul esmakordne ja igal võimalusel tahaksin ma veel mingi põneva massaaži ära proovida. :)



No comments:

Post a Comment