Sunday, April 27, 2014

My summer wishlist!

Suvi on vaid kiviviske kaugusel, mis tähendab seda, et oleks aeg juba mõelda suveriietele ja -jalatsitele, mida sel hooajal kanda. Mul on suveriideid tegelikult väga palju, aga ikka tahaks midagi uut ja midagi sellist, mida veel ei ole. Eelmine suvi avastasin enda jaoks maksiseelikud, aga see aasta tahaks hoopis mingit vägevat ja õhulist maaniulatuvat kleiti. Kuumadel suveilmadel on üldse õhulised ja lendlevad kleidid ja seelikud kõige mõnusamad. See suvi on kindel plaan ka soetada endale uued platvormkingad. Avastasin, et olen oma sinised lillelised kingad (lõpukingad) päris räbalaks kandnud ja nüüd olekski aeg neile järglased leida. Need kingad on ühed mugavamad, mida kandnud olen ja loodan südamest, et leian endale sama mugavad jalavarjud, millega võiks kasvõi maratoni joosta. Äärmiselt vajalikud oleksid ka ühed mugavad ja hästiistuvad rihmikud ja veel paar paari baleriinikuid. Nahktagi on mu soovinimekirjas siiani esimesel kohal, aga tundub, et ma vist ei leia iialgi endale seda õiget. Hoian igaksjuhuks aga silmad lahti, sest lemmikesemed leiab tavaliselt siis, kui oodatagi ei oska. Kuna ma olen päris korralik rannainimene ja tavaliselt ma seal mütsi ega rätikut ei kanna, siis oleks aeg endale üks vägev kübar muretseda. Laia äärega ilusad ja naiselikud kübarad annavad rannariietele hoopis teise look'i ja hoiavad ka pea ja juuksed kaitstuna. Kübara alla muretseks ka ühed suured ja ägedad päikeseprillid. Mõtlesin see aasta ka uutele bikiinidele, aga olin päris kärme ja ostsin juba neoonkollase ülaosa ära. Aluosa plaanin seekord vist musta värvi osta, noh.. vahelduse mõttes. Peas mõlgub veel palju-palju mõtteid, mida tahaks, aga kõike ju korraga ka ei saa ja olgem ausad, ega kõike vaja ka pole, niigi siinne riidekapp on väike ja riideid rohkem kui sahtlid võimaldavad.. :D Viimasel ajal olen jube agaralt värviliste riiete poole piilunud, õnneks ei taha mustadest ja hallidest toonidest praegu enam midagi kuulda, peale teksapükste. Kevad ja suvi on täpselt selline aeg kus tuleb end võimalikult värviliselt riidesse panna, tuju on niimoodi kohe automaatselt parem. ;)





 

Kõik pildid on võetud googlest ja on illustratiivsed.

No comments:

Post a Comment