Sunday, April 20, 2014

New: Avon matte lips

Olen väga agar Avoni kosmeetika ja kehahooldustoodete kasutaja. Enamasti olen kogu kraamiga väga rahule jäänud ja sellepärast jätkan ka nende kosmeetika kasutamist. Hiljuti tuli Avon välja põnevate mattide huulepulkadega. Mulle hakkasid need kohe huvi pakkuma, sest olen teada-tuntud huulepulgafanatt. Alguses olin täitsa hädas, et mis tooni valida, sest tahtsin ju kõike - punast, fuksiaroosat, heleroosat.. Lõpuks otsustasin heleroosa kasuks. Viimasel ajal olen pidevalt oma huuled just heleroosaks võõbanud. Mul on samalaadne roosa Lumenelt tegelikult olemas, aga paraku on see nii vesine, et see sõna otseses mõttes sulab huultelt maha või paari minutiga lihtsalt söön selle enesele märkamata ära. Õnneks tuli mulle appi Avoni matte huulepulk ja päästis mind sellest tüütust Lumene huulepulgast. Avoni matt huulepulk jääbki matt, nagu lubatud ja värv on ilus hele. Panen tavaliselt pulga alla ka õrna kihi jumestuskreemi, et huulepulk tõesti ilus heleroosa jääks. Püsivus on keskmine ja pulk vast natuke kuivatab huult, aga kui enne korralik eeltöö koorija ja huulepalsamiga teha, siis ei ole midagi hullu. Pakendid on ka Avoni huulepulkadel väga ilusad ja mul ei ole need vist kunagi purunenud. Nüüd kibelen kohutavalt selle fuksiaroosa järele, sest kataloogis nägi see nii ahvatlev välja, et ma oleks tahtnud selle koos paberiga ära süüa. :) Sain huulepulga väga hea hinnaga ka, maksis see minu mäletamistmööda vaid 3,99€.




No comments:

Post a Comment