Wednesday, April 2, 2014

Hair: Down Under Natural's NUDE shampoo and conditioner

Olen nüüd päris pikalt Down Under Natural's NUDE šampooni ja palsamit kasutanud ja arvan, et võin sellele omapoolse hinnangu ära anda. NUDE šampoonid ja palsamid on 96-98% looduslike koostisosadega ning väga keskkonnasõbralikud. Põhjus, miks ma seekord otsustasin vähe rohelisemat kraami kasutada on see, et kuna mu nahk on nii allrgiline ja pidevalt mu kaelal midagi kiheleb või sügeleb, siis kartsin, et selles võivad vabalt süüdi olla ka erinevad juuksehooldusvahendid, mis päeva jooksul pidevalt kaela riivavad. Kuna ma pole eriline ökomutt, siis valisin kõige rahakotisõbralikumad tooted, mida Prismast leida võis ja mis võimalikult vähe keemiat täis oleks. Kui ma peale toodete ostmist NUDE googeldasin, siis leidsin nii palju positiivseid sõnu, et olin väga õnnelik just selle firma toodete soetamise üle. Prismas oli saadaval kolme sorti šampoone ja palsameid. Kohevust andvad, niisutavad ja kahjustatud ja kuivadele juustele mõeldud tooted. Mina valisin selle viimase, sest kuna ma olen juustevärvija, siis pelgalt kohevust andvatest šampoonidest ja palsamitest mulle ei piisa ja vajan siiski midagi niisutavamat. Nüüd aga annaksin väikse ülevaate, miks selle sarja šampoonid ja palsamid just mulle meeldivad ja paljudele teistele ka.
Down Under Natural's NUDE šampoon: kogu sarja šampoonid on parabeenivabad ja ei sisalda värvaineid, SLSi ega fosfaate. Need on 98% ulatuses looduslike koostisosadega ja vegan koostisega (ei sisalda loomseid koostisaineid). Mahepõllumajandusest päris koostisainetega. Paraku sisaldavad tooted tundmatuid lõhnaaineid (parfum) ja kergemat sorti säilitusainet.
Minu arvamus: kuna mul on kahjustatud ja kuivadele juustele mõeldud šampoon, siis olen sellega väga rahul. Šampoon on parajalt õrn ja ei muuda juukseid raskeks, ehk ei ole liiga-liiga niisutav. Vahutab hästi ja piisab vähesest kogusest, et kogu pea puhtaks pesta. Lõhnab meeletult hästi ja värskelt, mis umbes pool päeva on kergelt juustes tunda. Pakend on piisavalt suur (325ml), mistõttu jätkub toodet päris pikaks ajaks. Hind on väga soodne. Juuksed jäävad väga pehmed ja siledad, isegi kui palsamit pole aega kasutada. Julgen soovitada!
Down Under Natural's NUDE palsam: palsami kohta võib sama öelda, et see on 98% looduslik ja pikka juttu ma selle koha peal ajama ei hakkaks, vaid ütlen lihtsalt oma arvamuse, mis vist selles postituses kõige olulisem ongi. Ma ei ütleks, et see palsam on parim, mida kasutanud olen ega ka halvim. Selline keskpärane. Vahet ei ole, kas olen pead pesnud vaid šampooniga või lisan hiljem ka palsami, tulemus on ikka sama pehme ja sile. Palsam otseselt midagi juurde ei anna ega ära ka ei võta. Võib-olla sooviks sellelt palsamilt natuke rohkem niisutust, aga kui kord nädalas mask otsa teha ja regulaarselt juukseõli kasutada, siis juuksed kuivama ei hakka. Kasutan selle palsami lõpuni, aga ei ole kindel, kas seda tulevikus veel soetada tahaksin.
Kokkuvõttes olen väga õnnelik, et sellise toreda sarja otsa koperdasin, sest tooted on väga head ja soodsad. :) (Prismas oli hind mõlemal 3,59€).


 

2 comments: