Sunday, March 2, 2014

Selle kevade must have!

Kevad on samahästi kui käes ja üha enam muutun kannatamatuks, et ometigi saaks juba talvejope varna visata ja kudumite, jakkide ja baleriinadega välja minna. Kui ma aga hakkan praktiliselt mõtlema, siis olen kõik oma õhukesed jalatsid läbi käinud ja oleks vaja hoopis uusi. Sama lugu on nahkjakiga, mida ma pole siiani endale soetanud, sest mulle sobivat on meeletult raske leida. Hea meelega soetaks ka ühe pastelsema lohvakamat sorti kudumi, millega oleks mõnnakas kevadel jalutamas käia. Ära ei ütleks ka ägedatest ratsastiilis kummikutest ja originaal Converse tennistest. Kui ma oma peas hakkan läbi mõtlema, mida kõike tahaks, siis nimekiri muudkui täieneb ja täieneb. :D Kui talvel on enamasti suht suva, mida ma jope all kannan, siis kevad on juba selline aeg, kus tahaks erinevaid riideid, jalatseid ja aksessuaare kombineerida ja iga päev uues kuues koduuksest välja jalutada. Märts ongi selline kuu, kus tasub juba tasapisi hakata vaatama ja soetama riideid ja jalatseid, mida 15 kraadises aprillikuus selga/jalga panna.
Minu väike wishlist kevadeks:
  • Originaal Converse tennised või ketsid.

     
     
  • Must nahktagi.

  • Neetidega või tavalised mustad baleriinad.

  •  Lohvakas pastelne kudum.


  • Lihtsad oversized t-särgid ja maikad. 

  • Suured massiivsed kaelakeed, käevõrud ja käekell.


Kui aus olla, siis see nimekiri oleks veel umbes kilomeeter, aga ma ei taha postitust liiga pikaks ka venitada. 

Kõik pildid on võetud googlest. 

No comments:

Post a Comment