Sunday, March 16, 2014

Instagram moments #1

Olen suht aktiivne Instagrami kasutaja. Lisan sinna päris tihti igasuguseid mõttetuid ja natuke vähemmõttetuid pilte, aga ma lohutan end sellega, et selle põhimõttega see koht olemas ongi. Ega seal muud ju teha pole, kui ise pilte lisada või teiste inimeste pilte like'da. Mõtlesin siia mõned viimase aja pildid lisada ja paar sõna ka juurde pläkutada.
Mulle hullult meeldib süüa teha ja loomulikult ka süüa (sellega nõustuvad mu kannikad ka..). Olen see tobujuss, kellele meeldib erinevad söögid/joogid üles pildistada, et ikka hiljem oleks hea nende peale keelt limpsata. :D
  • Muffinitega on see lugu, et mulle meeldib neid rohkem küpsetada kui süüa. Aga õnneks sööjaid jagub. ;) Pildil on veel ahju panemata šokolaadi- mustikamuffin.

  •  Kui ma muidu väga tihti jäätist ei söö, siis vahepeal isutab küll. Tavalisest vaniljejäätisest tegin vähe maitsekama suutäie. Blenderdasin vaniljejäätise ja maasika toormoosi kokku ja sain nämma maasikajäätise. Seda sõin muidugi hilisõhtul (ikka siis kui magusaisu kõige suurem on :D). Tegelikult oli selle jäätisega üldse see lugu, et ma tahtsin jäätisekoksi teha, aga kuna ma olin kunagi blond, siis lõi see välja.. nimelt, unustasin osta mahla või piima ja kõvast jäätisest ei valmista isegi blond jäätisekoksi. :D
  • Talvisel ajal on värsked marjad puhas luksuskraam, seetõttu maitsevad need kuidagi eriti hästi. Lisasin kohupiimale suures koguses mustikaid ja astelpajumarju ja tõeline vitamiinipomm valmis lihtsa vaevaga. 
  •  Tegin esimest korda elus ise komme (trühvleid). Imelihtne teha, aga väga maitsvad. Paras mässamine on, aga ajaviiteks väga mõnus tegemine. Pakkisin mõned trühvlid sellepärast ära, et need emale kingituseks viia, aga noh.. ma unustasin need Tallinnasse ja ema jäigi heast kraamist ilma. :)
  •  Meil oli sügavkülmas suur karp kukeseeni, aga kastme isu ei olnud ja siis tuli midagi muud välja mõelda. Retsepte ma otsida ei viitsinud ja seetõttu mõtlesin midagi lihtsat peast välja. Lehttaigna-kukeseene-rohelise sibula-juustu korvikesed valmisid kiiresti ja said täitsa söödavad.
  •  Ema tõi Taist päris palju huvitavat söögikraami. Need krõpsud olid niiiii head ja vürtsikad, et ma praegu pilti vaadates vaid unistan neist.. :D
Mulle meeldib lugeda, aga ainult seda, mida ma ise valida saan. Siinkohal pean silmas seda, et kohustuslik kirjandus mulle absoluutselt meeltmööda ei olnud. Viimasel ajal olen suure huviga lugenud "Minu" sarja. See sari on üivägev ja puhas tõsielu. Soovitan soojalt. :) 
  • Esimesena lugesin läbi "Minu Alaska", mis on siiani ka minu lemmik. Tõeliselt mõnus ja lihtne lugemine, aga samas nii huvitav, et raamatut oli täitsa raske käest panna. 
  •  "Minu London" sobib just eriti moehuvilistele, sest tegu on moekunstniku kirjutisega. Mulle meeldis see raamat enim just seepärast, et mitu korda oli seda mõnusat äratundmisrõõmu ja suuuur Londoni igatsus tuli peale.
  •  "Minu Jamaica" huvitas mind tõsiselt sellepärast, et see on üks mu unistuste reisisihtkohtadest, kuhu ma kindlasti oma elu jooksul oma parima sõbrannaga reisida tahan! Õigemini on se just meie kahe unistuste paradiis, millest me juba noorukestena unistasime! Olen läbi lugenud veel "Minu Austraalia", mis oli väga äge ja pooleli on praegu katastroofiraamat nimega "Minu Haiti." Järgmisena tahaks käsile võtta India raamatu ja võib-olla võiks läbi lugeda ka "Minu Eesti" osad.  
Kunagi ei saa ka ilma selfie'deta, mille kohta mul pole kahjuks midagi tarka öelda.. :D


Lõpetuseks tahtsin näidata ühte mega-mega ilusat küünelakki, mis jube kahjuks on mu õe oma.. See äge käevõru on Ebayst.



Ma ei tea kui põnevad sellised pildipostitused on, aga vast keegi tuttu ei jäänud. :)

No comments:

Post a Comment