Monday, March 24, 2014

Ebay!

Ebay on minu jaoks nagu püha lehm, ma leian sealt kõik, mis ma vajan ja kõik mida ma ei vaja, aga kogu kupatuse saab kätte alati kas väga odavate või mõistlike hindadega. Olen Ebays juba aastaid ringi uudistanud, aga reaalselt tellima hakkasin sealt suhteliselt vähe aega tagasi. Ma ei oska isegi öelda, kas see on hea või halb, et ma selle 'pisiku' endale külge sain, aga õnneks mul sellist ostuhullust ja sõltuvust ei ole, nii et pole vist vaja muretseda. Minu eesmärk tellimisel on see, et oleks võimalikult odav, sest muidu ma võin oma asjad juba kaubanduskeskustest ka soetada. Olen päris tihti erinevates facebooki "butiikides" ringi uudistanud ja sealne kaubavalik kattub meeletult Ebays saadaval olevate toodetega (mõtlen siinkohal neid Hiina ja Korea tooteid). Vaatan ja imestan, meeletu, mis juurdehindlus.. aga see on ju äri.. :D Igatahes mina nendest butiikidest kunagi ei telli, sest tean, et kogu see kaup ei ole oma hinda väärt, mis müüjad neile pannud on. Ebays aga on võimalik saada sama kaupa ilma igasuguse suurema juurdehindluseta. Alguses olin väga-väga skeptiline Hiinast tellimise suhtes, sest ikka on hirm, et pakid lähevad kaotsi, sest tarneaeg on ju väga pikk. Õnneks aga olen neist üle saanud, sest mul on pakkide kohaletulemisega väga hästi läinud, enamasti jõuavad need kohale 2-3 nädalaga. Ühed meigipintslid kahjuks redutavad juba üle kahe kuu kuskil mujal, aga tänu PayPal'ile saab raha tagasi ja mingeid probleeme ei teki (irooniline on see, et just need pintslid on ühed kallimad, mis Ebayst tellitud ja need läksid ainukesena rändama :D). Mulle meeldib hästi lihtsaid asju tellida, näiteks, telefonikorpused ja käekellad ja ehted jne.. Mõni aeg tagasi sain kätte kaks korpust ja käekella, millega jäin väga rahule.
Vasakul mündiroheline koprus ei ole küll uus, aga kasutasin seda päris pikalt ja meenus, et ma ei ole seda siin näidanud. Selle tellisin oma töökaaslase kaudu Ebayst juba ammu. See korpus on nii hea vastupidavusega, see on mul mitu korda maha kukkunud ja olen seda kotis/taskus ja igalpool hoidnud, aga ei ole ühtegi kulumist, kriimu ega pragu. Paari euro eest nii vastupidav korpus saada on ikka väga hea. Öökulliga korpus on mu lemmik! Öökull on ise kuidagi mõnusast materjalist ja näeb üldse palju ägedam välja kui pildi peal oli. See kirju korpus meeldis mulle pildipeal rohkem kui reaalselt. Korpuse muster lõppeb ühe külje pealt natuke lambist ära, aga iseenesest on see vägev värviline ja kanda seda saab. Kõik need korpused maksid 1-3€ vahepealselt.


Tahtsin juba ammu endale kuldset raskemat käekella. Need silikoonist rihmaga kellad on juba nii ära leierdatud, et tahtsin midagi vahelduseks. Tellisin endale roosa kulla tooni käekella ja ma poleks elusees osanud aimatagi, et reaalselt on see käekell kordades ilusam kui pildil! See lihtsalt on 7 korda ilusam kui pildil!! :D Muidugi on see väga suure rihmaga ja lülisid peab poolejagu vähemaks võtma, aga see pole mingi probleem.Kell maksis 5-6€ vahepealset.


Kui mul igav on, siis ma ikka ja jälle leian end Ebays kolamas ja juba tükk aega on mul watchlist'is  üks vägev kott ja paar statement kaelaehet, mida ma suveks väga tahaksin. :)

No comments:

Post a Comment