Monday, March 10, 2014

DIY: näokoorija

Täna tundsin, et näonahk vajab hädasti koorimist. Mul on kaks näokoorijat täitsa olemas, aga mõtlesin seekord hoopis koduste vahendite kasuks. Nimelt suhkru- meekoorija. Segasin vedela mee ja suhkru kokku ja sain sellise paksu teralise massi. Tavaliselt ma toiduga ennast kokku ei möksi, aga täna mõtlesin, et võiks. Olen kunagi kasutanud ka oliiviõli ja kohvipaksu segu, et sellega keha koorida, aga peale seda ei näinud dušikabiin just eriti ilus välja ja seetõttu edaspidistest protseduuridest loobusin. Mesi ja suhkur õnneks ei määri ega ummista, mistõttu on seda üpris lollikindel koorimiseks kasutada. Hõõrusin õrnade liigutustega maski näole ja seejärel jätsin paariks minutiks selle näkku. Seejärel hõõrusin seda mõnda aega õrnalt näol ja lõpuks loputasin. Maski ülejääkidega koorisin käsi. Sobib ka superhästi huulte koorimiseks. Nahk on pärast koorimist IMEPEHME. Nägu ja käed on mõnusalt siidised. See kooriv mask on ülitõhus ja ülisoodne, nii et miks mitte seda ka edaspidi kasutada. :)
 
 
 Tegelikult on koorija ikka kollane, aga kuna ma tegin selle rohelisse kaussi, siis kausi kuma teeb selle justkui roheliseks. :D

8 comments:

  1. Valge suhkur pole organismile kasulik, miks peaks näonahale olema?
    Ja mesi kohe kindlasti soodne pole!
    Mina koorin end täiesti tavalise kohvipaksuga ja see täiesti tasuta ja väga efektiivne ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahjulik see kohe kindlasti ei ole, ega ma seda endale sisse ei söö peale koorimist juu. :D
      Kuna mett läheb koorija tegemiseks väga vähe vaja ja minu teine pool sööb nagunii mett, siis ei ole see meile ka eriti kallis.
      Kohvipaksu saab alles pärast kohvi tegemist, mis tähendab seda, et sa pead selleks kohvi ostma, mis ei ole tasuta. :D Ja ma kirjutasin postituses ka, et olen kasutanud kohvipaksu, aga mu dušikabiin ei saanud sellega sinapeale, veel hullem on Tallinna korteris vanniga.

      Delete
    2. Ja ma igaksjuhuks mainiks ära ka selle, et ega kohvigi organismile just väga kasulik pole. :D

      Delete
  2. Eriline targutaja mõni siin ikka :D:D( vihjan sellele "anonüümsele") Tahaks ka teada kust kohvi tasuta saab.

    ReplyDelete
  3. Kullakene, kohvi ju juuakse ära ja kohvipaks jääb üle ja tavaliselt visatakse ära !!!
    Tegelt on tasuta- mõtle ja alles siis ütle ! Nt kompostihunnik ka ostetakse w? Ha-ha-ha ;)

    ReplyDelete
  4. Ma pole sellist lollust juba ammu lugenud! Siin jääb asi vist vanuse taha :D

    ReplyDelete
  5. Keegi vist viskab korralikult heiti su pihta... Tasuta ei ole siin midagi jumh, algul pead ikka ostma, et pärast seda siis kasutada ju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei saa mina ka aru, et miks pole inimestel targemat teha, kui kellegi blogi all erinevate postituste alla mingit jama kokku kirjutada. :D

      Delete