Saturday, March 29, 2014

New Look and pics

Sain juba päris ammu New Look'ist tellitud kampsuni kätte. New Look oli üks mu lemmikuid poode Londonis ja olen sellest siiamaani sillas. Netipoes vaatan ning ahhetan ja ohhetan, kui palju ilusaid ja stiilseid asju on olemas. Nende veebipoes võib leida sale müügist päris hea hinnaga tooteid ja ka mina valisin sealt välja kaks maikat (komplektis) ja ühe eriti mõnusa fluffy kampsiku. Paraku selleks ajaks kui tellimiseks läks, olid maikad juba väljamüüdud, aga kampsuni ma õnneks sain. Olen kampsuniga rohkem kui rahul, sest see on täpselt sellist värvi nagu ma soovisin ja pehmem kui ma arvasin. Maksin ma kampsuni eest umbes £10-13, mistõttu oli kampsun vist poole odavam, kui ma õigesti mäletan. 
Lisan siia eilsest mõned pildid, kus kannan seda armast kampsunit. :)




Kampsun - New Look, teksad - Tally Weijl, saapad - Walking, prillid - Pärnu Hiinakas, kott - Ebay

No comments:

Post a Comment