Saturday, March 15, 2014

New!

Ma olen tähele pannud, et ma ei ole eriti agar uute asjade tuvustaja. Uutest kosmeetika- ja juuksehooldustoodetest ma kirjutan küll, aga oma uusi riideid või jalanõusid ma ei ole just eriti sageli ära maininud. Kui aus olla, siis ega ma eriti tihti endale midagi ei ostagi, seetõttu pole mul otseselt millestki kirjutada olnudki. Nädalake tagasi leidsin endale aga ülimalt hea hinnaga saapad ja baleriinad ning paar päeva tagasi ostsin endale paar riideeset. Mõtlesin nendest ka pilti teha, aga telefoniga on see ju niiiiiiii võimatu ja otsest ülevaadet ikka ei saa. :D
Aega võttis, aga asja sai.. nimelt, lõpuks ometi jõudsis mu kott kohale, mille juba ammu Ebayst tellitud sai. Paraku kott sai tellitud täpselt Hiina uusaasta ajal ja seetõttu see ka nii kaua minuni jõudis. Lõpp hea, kõik hea, sest kott on ilusam ja kvaliteetsem kui ma algselt loota oskasin. Tegu on sellise tugevamast materjalist kotiga ja tundub, et see võib mind teenida päris pikalt, kui ma muidugi nüüd ise seda kogemata ära ei lõhu või mõni Hiina üllatus sangadega ei juhtu. :D Olen koti välimuse ja olemusega mega, mega rahul! (Sorri, et nii kohutav pilt, aga telefon ju ei tee paremaid :/)
 
 
Walkingus on juba pikemat aega tohutud allahindlused. Olen seal kuu vältel korduvalt käinud, aga midagi ostnud ei olnud. Lõpuks Kabuumi raames otsustasin jälle seda poodi külastada ja erinevate jalatsite soodukatega tutvust teha (ma olen müüjatel vist juba peas :D). Walking on koht, kust ma tavahinnaga jalatseid ei kavatse osta, sest hinnad on seal viimasel ajal üpris kõrged, mis tähendab seda, et hinna ja kvaliteedi suhe on paigast ära. Kuna ma olen juba pikalt kõrge säärega saabaste peale mõelnud, siis Walkingus on selliste saabaste valik üpris lai ja leidsin endale sealt üliägedad jalavarjud. Hind oli poole odavam ja ilma pikema mõtlemiseta olin uue saapapaari võrra rikkam. (Hind: 25€) Varsti, varsti on juba see aeg, millal saab esimest korda baleriinadega välja minna. Mul on mitu paari baleriinasid, aga kogu aeg kummitas mul peas, et tahaks musti baleriinasid, mida kaunistavad needid. Leidsin endale Walkingust hästi lihtsa tegumoega mustad baleriinad, millel ninaotsas on teravad kuldsed needid. Mulle hakkasid need nii meeldima, et ostsingi kevadeks ära. Praegu saan neid tööl kanda, nii et kappi ma neid seisma ei pidanud panema. (Hind: 8,99€)
Saabastest ma üritasin mingi pildi saada, aga baleriinad on mul töö juures ja neid ma pildile püüda ei saanud.
 
 
 
Esmaspäeval käisime sõbrannaga linnas poodides ja hiljem Kristiines. Mul oli kindel soov endale midagi ülaossa leida ja see ka õnnestus. Bershka on pood, mille ma ostaks vist tühjaks, kui mul vaid nii palju raha oleks. Sealt leidsin endale üliägeda õhemast materjalist kampsiku, millel tagaküljel on lipsuke, millega kampsun ülevalt kokku tõmmata. Hind oli sellel natuke kallis, aga kuna see on nii ilus ja triibulised riided mulle tohutult meeldivad, siis olin nõus natuke raiskama. (17,99€) Kristiine H&M-ist leidsin endale pusalaadsest materjalist pika tuunika/kleidi/pika pusa - ma ei tea kuidas sellele öelda. :D Igatahes see on väga äge musta ja hallikirju leopardimustriline toode (?). :D (9,95€ 50% soodukas).
 
 
Tahtsin nii väga omale uut šampooni ja palsamit ja teadsin täpselt, mille jahile ma lähen. Valituteks osutusid Down under natural's NUDE niisutav šampoon ja palsam kuivadele ja kahjustatud juustele. Need tooted on 96-98% looduslike koostisosadega ja väga keskkonnasõbralikud. Nendest räägin aga pikemalt siis, kui ma neid umbes 2-3 nädalat testinud olen. (3,59€) Paar päeva tagasi ostsin ka juukselaki, mis on mu parim sõber, kui lokke teen. Valisin mingise suvalise laki, mis parasjagu soodukaga oli ja selleks on Dafti ülitugev juukselakk. Lõhn on kahjuks ebanormaalne, aga tugev on see tõesti, nii et kõk enam-vähem tiptop.
 
 
Lõpetuseks üks armas käeehe, mida sobib kanda casual hetkedel kui ka pidulikumal puhul. Clipsonist. (5,75€)
 
 
Ja ongi kõik. Kosmeetikat ma pole üldse juurde ostnud, sest mul pole midagi hetkel vaja. See kuu ma ei kavatse eriti enam midagi osta, järgmiseks kuuks aga on mul paar mõtet peas, mida ma kindlasti omale soetada soovin.

No comments:

Post a Comment