Friday, March 7, 2014

Face: NURME SEEP

Mind on nii mitmeid kordi hurjutatud, et kui sul on kuiv ja allergiline nahk, siis palun kasuta looduslikke tooteid näo puhastamiseks ja niisutamiseks. Nüüd umbes kuu aega tagasi mõtlesin end käsile võtta ja ostsin paljukiidetud Nurme Seebi sügavpuhastava näoseebi aktiivelementidega. Seep lubab puhastada, niisutada ja taastada ning on 100% looduslik. Ma olin alguses nii kahtlev, sest seep kui selline, kuivatab tavaliselt meeletult nahka ja ma ei tahtnud oma niigi kuiva nahka ketendama ajada. Esiteks olen ma nii kaasaja laps, et ega ma tavaliste seepidega ennast kunagi pesnud ei olegi (okei heal juhul jalgu, kui maal põllapeal müttasin). Ma poleks elusees selle peale tulnud, et ma hakkan SEEBIGA oma NÄGU pesema. Nii creepy.. :D Aga võta näpust, siin ma oma näoseebiga olen ja pesen igapäevaselt oma nägu ühe hirmsa musta plönniga, mis määrib meeletult mu kraanikaussi ja ei lõhna just eriti lilleliselt. :D Esimesele õhtul kui seepi proovisin, sain aru, et olen ikka tõeline võhik. Esimese asjana panin meeletult kipitama oma silmad, sest ma tõepoolest ei olnud kursis sellega, et see seep tuleb silmadest eeeeemale hoida! Teiseks, seebi värv mind ei hirmutanud, sest olin seda lugenud kümnetest blogidest, kuidas kõik ikka ära ehmusid, mis värvi see on, küll aga ei ostnud ma seebialust, mistõttu olin mitu päeva jännis oma musta kraanikausiäärega.
Iga õhtu ma pesen oma nägu kaks korda. Alguses seebitan maha meigi ja teistkordsel seebitamisel saan juba veenduda, et nägu saab sügavpuhastatud. Tõesti on tunda, et nägu hingab ja on puhtamast puhtam. Tegelikult ei kuivata seep üldse nahka kui nägu regulaarselt kreemitada. Minul see otseselt punne eemale ei hoia, aga juurde ka ei tekita, mis ongi põhiline. Ma poleks kunagi osanud arvata, et üks seep võib nii head tööd teha. :)
Mul on tegelikult üks 100% naturaalne käsitööseep veel, mida ma avanud ei ole ja seetõttu ka sellest hetkel pikemalt rääkima ei hakka, aga esimesel võimalusel kui selle ära proovin, anna täpsema ülevaate.
Nurme Seebi käsitööseebi soetasin endale Bio4You kauplusest ja maksis see umbes 6,2€.


 

6 comments:

  1. Ei käi selle postituse pihta mu kommentaar, a vahet ple ;)
    Käib terve su blogi kohta !
    Mida sa raiskad raha ja usud et mingi keemia on hea !
    Riitsinuseõli aitab juuste,-küünte,-ripsmete kasvu puhul ! Ja ausalt ! Ja hind ka aind 2eur

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma arvan, et ma otsustan sajaprotsendiliselt ise, mille peale ma oma raha kulutan. Riitsinusõli kohta nii palju, et olen seda kasutanud ja mulle see ei meeldi.

      Delete
  2. Replies
    1. Ei ole, lihtsalt mega tüütu kui iga kolmanda postituse all keegi tuleb õpetama, kuhu ma oma raha peaks kulutama või ei peaks. See on ju mu enda asi. Ja keemia on tänapäeval välistamatu. :D

      Delete
  3. Miks riitsinusõli ei sobinud?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sest silmad tegi kohutavalt rähmaseks, juustest ei tulnud ka peale kolme pesu välja ja üldse liiga raske ja plägane õli mu jaoks. Eelistan kookosõli.

      Delete