Monday, March 17, 2014

Eyes: Kevad südames ja silmas!

Mul on tõeline kevad südames! Mind see lumi absoluutselt ei heiduta, sest tean, et kauaks seda õnneks nagunii maha ei jagu. Päike on juba nii mõnusalt soe ja ere, et iga päikseline hommik saan tõustes juba sellise energialaengu, et kogu päev on nii hea olla. Mulle nii meeldib, et päevad on juba päris pikad ja pimedat aega jääb aina vähemaks. Ma ei jaksa kellakeeramist ära oodata, mil hakkab veel kauem valget aega olema. Tegelikult on inimesele nii vähe vaja, et õnnelik olla. Minule piisab antud hetkelt päikesest täielikult! :) Täna panin päikse ja kevade särama ka oma silmadesse!
 
Kasutasin Cameo lauvärvipalette, mis olid kohe olemas mu meigikohvris. Toonid valisin võimalikult kevadised: kollane, roheline ja sinine. Kuna mul lauvärvi primer'it ei ole, siis kasutasin selle asemel Maybelline SuperStay Better Skin jumestuskreemi, mis sobib täitsa hästi lau ühtlustamiseks. Ripsmed on värvitud Avon Infinitize ripsmetuššiga ja kulmudel kasutasin Artdeco kulmupuudrit no5. Ja kogu moos! ;)
 
 
 
 
Siinkohal tahaks ära mainida selle, et kuna ma kodus aeg-ajalt lihtsalt harjutan huvitavaid lauvärvikombosid, siis ma ei tunne end veel nii kindlalt, et sellise jumestusega ka välja minna. Täna värvisin oma silmad kevadiseks vaid ajaviiteks ja enne kodust lahkumist kavatsen selle siiski maha võtta. :)
 

No comments:

Post a Comment