Thursday, March 20, 2014

New: Gold combo!

Kellele ei meeldi ehted? Mina nende hulka igatahes ei kuulu! Ma olen tõeline ehetefänn ja kohe patt on ostmata jätta igasuguseid käevõrusid ja kõrvarõngaid. Kui ma kunagi kaelaehetest ei hoolinud, siis nüüd olen igasugustesse massiivsetesse ja robustsetesse ehetesse vägagi kiindunud ja iga kord kui midagi vägevat näen, siis ma lausa sulan. Paraku on need päris kopsaka hinnaga ja enamasti ma neid ostma ei kipu, aga vaadata võin küll, nii et ilatilk suunurgas. Olen juba pikemat aega otsinud midagi suurt ja kullatooni, mis sobiks mu paari triiksärgi või sifoonpluusi peale. Vaatasin päris usinalt ka Ebays ringi, aga kuna seal on niiiiiiiiii suur valik, siis ma olen selle kogu aeg edasi lükkanud, sest ma ei suuda otsustada, mille kasuks otsustada. Lõpuks aga sain kokku oma komplekti, mida sobib täitsa hästi koos kanda ja millega ma olen ausalt öeldes päris rahul! :)



 
 
 
 
 
 Kõrvarõngad ja käeketid pole küll uued, aga kaelaehe see eest on. Kaelaehe pärineb Clipsonist (12.10€), kõrvarõngad K-N majandusühistu poest (umbes 1,85€) ja käevõrud Ebayst (mõlemad umbes 1€).

No comments:

Post a Comment