Monday, June 30, 2014

Oily sugar - works!

Kui hetk tagasi lisatud postituses mainisin, et ei ole enam kuigi agar toodete arvustaja, siis nagu lubatud, pärleid jagan meelsasti kõigiga. Selles postituses kirjutasin magusa mandli õlist, mida kasutan sama tihti nagu kookosõligi. Selle superõliga on mul väljakujunenud ka pisike miniretsept, mis on saanud mu vat, et lemmikuks. Taaskord näo- ja kehakoorija! Piisab vaid suhkrust ja magusmandliõlist ja IMELINE koorija on valmis. Enamasti kasutan seda vaid näol ja kätel, sest kogu kehale kulub seda liiga palju ja ma ei jaksa nii tihti õlivarusid täiendada. :D Kuna ma ei viitsi enne igat koorimist segu valmis keerata, siis võtsin tühja kreemipotsiku ja tegin sinna sisse suurema koguse valmis. Saan selle kogusega päris pikalt hakkama kui vaid nägu ja käsi koorin. See imelihtne koorija teeb näo tõeliselt pehmeks ja siidiseks. Peale koorimist ei ole vaja nägu kreemitada, sest koorija on õline ja jätab naha niisutatuks. Alguses ehk veidi õliseks, aga mandliõli eelis on see, et see imendub päris kiiresti nahka ja nägu ei jää kauaks õliseks. 
Kasutan seda õli ka öökreemi asemel. Hõõrun väikse koguse õli näonahka ning seejärel tupsutan paberiga üleliigse näolt maha. Teen seda selleks, et padi ei saaks õliseks, päeval ma üleliigset enamasti maha ei tupsuta, sest õli imendub aja jooksul täielikult. 
Järgmine kord kavatsen mandliõli segada pruuni suhkruga. ;) 
Lisaks superheale koorimistulemusele lõhnab see valge "suhkrupuder" oivaliselt! 
 


No comments:

Post a Comment