Wednesday, June 18, 2014

Rimmel!

Umbes kuu aega tagasi (kui mitte rohkemgi) käisin Ideaal kosmeetikas ja märkasin end kõige suurema huviga Rimmeli letiääres uudistamas. Olen Rimmelist kuulnud võrdselt nii head kui halba, aga ega enne ju veenduda ei saa, kui ise järele ei proovi. Alustasin muidugi rahulikult ja algatuseks soetasin ripsmetušši, mida mul kõige rohkem ka vaja oli. Järgmisena kaks küünelakki. Mõtlesin veel päikesepuudrile, aga seekord jäigi see vaid mõtteks. Kassas sain kaasa ka Rimmeli BB-kreemi testri, mida õnnestus mul pakikesest välja pigistada kolmel korral.
Rimmel Glam'Eyes DAY 2 NIGHT 2in1 harjaga ripsmetuššil on üks hari, aga kaks erinevat vart. Paksema varrega hari peaks ripsmetele volüümi lisama ja peenikese varrega hari pikendama. Ma mõtisklen siiani, et mis vahe on varre paksusel kui harjaosa, millega tušši ripsmetele kanda, on ju sama. :D Minul see mingit efekti muutnud ei ole. Vahet ei ole kumma varrega värvin, tulemus on ikka sama.  Mulle isiklikult selle ripsmetušši juures meeldib vaid sügavmust toon ja mitte midagi muud. Kui tavaliselt ma väga kõrgeid standardeid ripsmetuššidele ei sea, siis Rimmeli tušš on suhteliselt kehv ja isegi mina, kes on ripsmetuššide osas suhteliselt leplik, ei ostaks seda enam kunagi. Miks see siis mulle ei meeldi? Sellepärast, et poole päevaga on kõik kohad tušši täis, alumiste ripsmete all, kulmuluul ja lõpuks veel pudiseb ka. Tušš liimib ripsmed kokku ja kui väga palju vaeva pole aega näha, siis on lõpptulemus justkui poole vähem ripsmeid. Kuivab päris kaua. Maailma kõige kehvem see õnneks siiski pole ja kui end aeg-ajalt peegliees kohendamas käia ja hoolikalt tušš ripsmetele kanda, ajab see asja ära, kui muud pole võtta, aga tulevikus ma seda enam uuesti kindlasti ei ostaks.
Rimmel I love lasting finish 500 disco ball küünelakist ei ole ma ka erilises vaimustuses. Poes vaatasin just, et väga lahedate sädelevate tükkidega lakk, mis annaks tagasihoidlikule lakile laheda efekti. Tegelikult on lakk väga vedel ja läiketükke jääb küünele minimaalselt ja kui pole aega seitse tundi laki kuivamist oodata, siis pole läikelakki üle kahe kihi mõtet ka panna.
Palju paremaid sõnu jagub mul hoopis Rimmel 60 seconds 621 mary mary quite contary laki puhul. Tegu on pastelse lillakashallikaroosaka (vabandust, aga ma ei oska seda tooni kirjeldada :D) lakiga, mis peaks kuivama 60 sekundiga. Okei, nii kiiresti see ei kuiva ja mulle ei meeldi selle laki puhul ka lai pintsel (Bellaoggi lakkide puhul sama viga), aga toon on väga ilus ja püsivus on tõeliselt hea. Kui enamasti ilma pealislakita hakkavad mu küüned juba järgmisel päeval otstest lakki kaotama, siis see Rimmeli lakk püsis veatuna peal 4 päeva ja seda ilma pealislakita. Kahe kihiga jääb tulemus ühtlane ja ilma triipudeta, mis tihtilugu heledate värvide puhul komistuskiviks võiks saada.
BB kreemi kohta saan öelda vaid seda, et see oli toonis medium ja mulle veidi liiga kollane ja tume. Jättis näo kohutavalt läikima ka. 
Kokkuvõttes ei alganud mu kogemused Rimmeliga just väga hästi, aga ma ei anna alla. Tahaks väga proovida Rimmeli huulepulki ning päikesepuudrit.


Pesitsen oma blogiga nüüd ka facebookis. :)

No comments:

Post a Comment