Monday, June 16, 2014

Summer outfits!

Kui Eestisse saabub suvi, peab olema alati valmis selleks, et rannailmadeks ostetud bikiinide ja jääkülma joogi asemel, tuleb välja otsida pikad riided ja igaks juhuks teetass ligidal hoida, et ometigi jaanipäeval tatise ninaga lõkkeääres lõdisema ei peaks. Ma olen tõeline suvefänn ja enamasti terve sügise, talve ja varakevade unistan, kuidas ma õhukeses kleidis rannaliival tatsan ja päikesel end paitada lasen. Viimased päevad on olnud nii tuulised, vihmased ja jahedad, et vägisi kipub sügisene tunne ligi. Igal hommikul vaatan igatsevalt oma suvekleitide, -seelikute ja -pükste poole, aga paraku pean haarama taaskord pikad püksid ja kampsuni, et väljas päris ära ei külmuks. Viimasel ajal olen poodides piilunud ja vaikselt ostnud ikkagi lühikesi ja õhukesi riideid, lootuses, et neid saab ka kanda, aga mulle tundub, et peab vist hoopis uusi kampsuneid varuma hakkama ja õhulised riided poelettidele nukrutsema jätma. 
Uudistasin täna Vero Moda ja River Island'i veebipoodides ringi ja panin sealsetest toodetest kokku mõned outfit'id, mis mulle meeldivad ja mida ma meeleldi selles jahedas Eesti suves kannaksin. Sinna vahele eksisid ära ka muidugi päris rannailmadeks mõeldud kaunid rõivad. :)
Kellel veab võib neid samu riideid ja jalatseid leida Vero Moda ja River Islandi poodides Tallinnas, kui aga mitte, saab neid imetleda veebipoes.

Shoppamiseks tasub alati selga panna võimalikult mugavad riided, mida saab ruttu seljast ja ruttu selga ning millega ei hakkaks ülemäära palav. Kui on jahedam ilm, sobib hästi esimene variant, kõrge kinga asemel on muidugi mugavam kanda baleriinasid, aga mulle nii meeldivad need kingad, mistõttu tahtsin need siiski siin ka esindada. :D Kui on mõnus soe ja suvine, sobivad ideaalselt lühikesed püksid või seelik ning mugav käisteta pluus.



Suvel on paljudel üritusi, kuhu oleks vaja midagi viisakamat, kui lihtsalt püksid ja pluus. Kleidid on alati parim valik ja minu lemmikkleidid on nukulikus stiilis. Selline komplekt sobiks minu meelest hästi ka lõpetajale. :)


Suveõhtuid veedetakse tihti vabaõhtuüritustel või sõpradega grillides ja aega veetes. Et, aga sääsed jalgadele liiga ei teeks, tuleb pikad püksid ikkagi jalga tõmmata. Mida mugavam, seda parem. Pildilolevat kooslust kannaks meeleldi just grillides või piknikul, et võimalikult mugav igalpool istuda oleks.


Endale ajasin küll nüüd shoplemise tuju peale, loodan, et teilegi! ;)
 

No comments:

Post a Comment