Monday, June 30, 2014

Weekend!

Järjekordselt on mööda vihisenud järjekordne nädal ning nädalavahetus. Kuhu see aeg küll lendab? Homme on juba juuli ja siis august ja siis juba külm ja kõle november.. appi! :D Mul isiklikult pole isegi aja lendamise vastu midagi, sest olen varasügise peale pisut elevil, aga tahaks siiski suvel õiget suve ka tunda. Nagu ma kuskilt lugesin, ei olnud juunis ainsatki päris kuiva ilma ja kui ma tagantjärele mõtlen, siis ega vist ei olnudki, kui siis ainult paar päeva. Aastaajad on meil üldse totaalselt sassis, mille tõttu pole talvel lund ega suvel sooja ning päikest. Juuli lõpus algab mu kauaoodatud puhkus ja ma südamest loodan, et siis on vähemalt mõnigi mõnus ja tõeliselt suvine päev. :)
Möödunud nädalavhetus kostitas meid õnneks üheainsa ilusa ilmagagi ja kasutasime seda maksimaalselt ära. Lõunal käisime Lätis Ruhjas, pärastlõunal olime Henry vanavanemate hoovis, kus nautisin nii ohtralt, kui sisse mahtus, värskeid maasikaid ja terve õhtu grillisime ja nautisime veini ning õllet, mida Lätist kaasa tõime. Oli tõesti soe ja mõnus päev, mida pühapäeval paduvihma vaadates meenutada sai.
Tegin esimest korda puuviljasalatit. Võinoh, seda ei saa just tegemiseks ja salatiks nimetada, aga lõikasin värsked maasikad, arbuusi ja viinamarjad tükkideks ja segasin värskete mündilehtedega. Valmis! :D Värske piparmünt annab arbuusile ja maasikatele super hea maitse kui need omavahel kokku miksida!

Enne kui Henry jõudis muru maha niita, noppisin oma jänkusõpradele maiustamiseks mõne lille.  Nad olid väga õnnelikud! :D



Õhtul pugesin Henry pusa sisse, et ikka soe veini nautida oleks. :)


Olen viimasel ajal pidanud siin rohkem nagu virtuaalselt päevikut, kus kirjeldan oma päeva ja tegemisi. Põhjus on selles, et iga päevaga tunnen üha rohkem, et ma lihtsalt ei viitsi mingitest kreemidest ja potsikutest jahuda. :D Isegi kui ma midagi uut ostan, siis ma üldse ei tunne, et oleks hädavajalik oma paarieurost ostu siin kiita või laita. Kui ma aga tõesti mingi pärli leian, siis heameelega jagan seda Teiega, aga hetkel olen ma suhteliselt veendunud, et mistahes Avoni kreem ei huvita Teid sugugi rohkem kui näiteks jänesed. :D

No comments:

Post a Comment