Sunday, June 15, 2014

Magusmandliõli!

Olen juba mõnda aega uurinud ja otsinud, mis oleks hea õli, mida kasutada näol. Kookosõli ei ole just parim alternatiiv, sest see jääb nahal õline ega imendu täielikult. Lõpptulemuseks on õline padi ja ikkagi kuivav näonahk. Eile, aga jäi mulle Kaubamajas silma magusa mandli õli. Olen selle kohta päris palju lugenud ja see õli tundub just mulle, ehk kellel on kuiv ja tundlik nahk. 
Mandliõli on rikastatatud küllastamata rasvahepetega ja on väga nahasõbralik. Õli on väga toitev ja niisutav. Sisaldab ohtralt vitamiine ning mineraale. Õli imendub nahal ruttu ning ei jää rasvane.
Mandliõli võib kasutada juuksehoolduseks, naha niisutamiseks, küünte tugevndamiseks, päevitusjärgseks naha turgutamiseks, sügeluse ja nahaärrituse leevendamiseks, massaažiõliks, naha pinguldamiseks jne. See nimistu võib jätkuda lõpmatuseni.
Olen seda õli vaid kaks päeva kasutanud, aga jagub vaid suuri kiidusõnu. Esimest korda kasutan õli, mis tõesti imendub nahka ja ei jää õline. Nahk jääb samas beebipehme ja siidine. Õli lõhnab väga meeldivalt ja seda on tunda ka hiljem. Üha enam tunnen huvi erinevate õlide vastu, sest need on lihtsalt nii multifunktsionaalsed ja tunduvalt nahasõbralikumad. Olen truu ka kookosõlile, aga kunagi ei tee paha sellele kaaslasi juurde leida. Naised kasutasid erinevaid õlisid juba aastasadu tagasi ja sellest tuligi nende imeline ja veatu nahk ning juuksed. Tänapäeval on aga nii palju keemiat, et tihtilugu on looduslikud õlid tagaplaanile jäänud. Mina õnneks olen need taasavastanud ja kavatsen seda sama joont ka hoida. Tehke seda Teiegi! :)
Mandliõli on Kaubamaja Ilumaailmas hetkel soodushinnaga ja maksis midagi 8-9€ vahepealset.

No comments:

Post a Comment