Tuesday, June 24, 2014

Minu tegemised! ;)

Viimased päevad on olnud väga mõnusad ja meeleolukad, alustades õe lõpetamisega ja lõppedes piinlikult rahuliku jaanipäeva tähistamisega. Neljapäeval sai mu õde ühelepoole põhikooliga ja reedel läbis olulise eluetapi minu teise poole õde. Käisin mõlema lõpuaktusel ja hiljem ka pisikestel koosviibimistel. Väga nostalgiline oli istuda oma kooli aulas ja mõelda, et kaks aastat tagasi istusin mina sealsamas, rahvasttäis saalis ja lõpetasin gümnaasiumi, endal king all värisemas. :D
Nädalavahetusel tegime jaanipäeva tähistamisega algust. Kuna ma teadsin juba ammu, et päris õigel jaanipäeval ma osaleda ei saa, siis võtsin laupäeval nii palju kui võtta andis, trotsides tuult ja külma ilma. Grillisime päris hoolega, siiamaani tunnen, et olen vähemalt kolm kilo raskem kui näiteks eelmisel neljapäeval. :D Laupäeva õhtul põikasime ka paarile jaanitulepeole, kus aga kaua kõleda ilma tõttu olla ei tahtnud. Aeg läheb ikka nii ruttu. Praegugi mõtlen, et alles oli ju neljapäev ja ma sõitsin Tallinnast minema, nüüd aga olen tagasi linnas olnud juba pühapäevast. Suvi läheb veel eriti kiiresti, sest suurem osa nädalavahetustest on üritusi täis ja kogu vaba aeg kulub reisimisele ja kogu mitte vaba aeg (:D) töötamisele. Loodan, et ilmad lähevad ka soojemaks, sest tahaks siiski mõned korrad randa jõuda ja vabaõhuüritused kuivalt üle elada. Hea meelega kannaks kleiti kah. ;)
Kuna mul siiani pole kaamerat, (häbi) siis klõpsan aeg-ajalt pilte telefoniga ja postitan paremad palad Instagrami. Seal saab minu tegemistel kõige rohkem silma peal hoida. 
  • Peale õe lõpetamist kiired jäädvustused. :)
  •  Kodu on koht, kus pakutakse ka hommikusöögiks head ja paremat. Nämmaaa kook värskete maasikatega. (Ma võtaks praegu ühe või isegi kaks tükki, kui vaid oleks).
 
  • Kekutan oma uue kaelaehtega. ;)
  •  Tagasihoidlik 23. juuni oma kalliga.

Mõnusat pühade lõppu! ;)

No comments:

Post a Comment