Sunday, June 8, 2014

07.06 - outfit

Mul oli reedel Pärnus poolteist tundi vaba aega ja kasutasin seda poodides ringi uudistamiseks. Ma saan alati aja shoppamisega kiiremini liikuma.. :D Suurema osa veetsin PK New Yorkeris. Leidsin endale sealt püksid ja pluusi. Pükste kohta võin öelda, et mul oli neid täitsa vaja, sest suvi on juba käes ja tööl on ebamugav teksadega olla. Pükste puhul on just hea see, et need sobivad nii viisakamal sündmusel kandmiseks kui ka näiteks niisama linnas käimiseks või jalutamiseks. Pluusi mul polnud vaja, aga proovisin seda pükstega koos ja need sobisid päris hästi, mistõttu mõtlesin selle ka võtta. :D Üldse on igalpool nii lahedaid suveriideid, et valikute tegemisega on raskusi.
Eile toimus Kilingi-Nõmme staadioni avamine, kus õhtul esinesid Traffic ja Elina Born. Kontsert oli väga lahe, aga ega muudmoodi ei saakski, nii heade artistide puhul. Enne pidu tegime õega kiired klõpsud ja seljas ongi mul äsjaostetud New Yorkeri kraam.
Eile katsetasin esmakordselt musta laineri ja tumeda huulepulga kombot. ;)
 




Pluus - New Yorker (9,95€), püksid - New Yorker (15,95€), baleriinad - Tally Weijl (õelt laenatud)

No comments:

Post a Comment