Friday, August 1, 2014

New: VS IN PARADISE

Häid kreeme ei saa olla kunagi liiga palju. Seda tõestab ka mu hullustus erinevate kreemide, kehavõide ja -õlide vastu. Kõige suuremat vaimustust tekitavad minus aga vaid Victoria's Secret, Bath&BodyWorks, The Body Shop ja muud veidi luksuslikumad tooted. Jaa, ma kasutan meeleldi ka klassikalisi Nivea ja Dove tooteid, aga käsi sirutub viimasel ajal just vähe kallima kraami poole. Kui kunagi ma soetasin päris tihti odavaid tundmatute brändide kehakreeme ja -võisid, siis enam ma seda tegema ei kipu oma allergiate tõttu. Ma lihtsalt ei julge enam kasutada kahtalselt soodsaid ja tundmatuid kreeme, sest pole just meeldiv üle keha sügeleda ja punetada. Kahjuks ma siiani ei tea, mis mu nahale allergiat tekitab ja nagu ma aru olen saanud, siis on seda ka väga raske välja uurida. Rahuliku südamega saan õnneks kasutada looduslikku kosmeetikat ja erinevaid õlisid. Kunagi üks VS kreem tekitas mu jalgadele väiksed sügelevad punnikesed, aga seda rohkem juhtunud ei ole. Viimasel ajal olen õnneks suutnud selliseid kreeme ja võisid valida, mis mulle allergilisi reaktsioone ei tekita. Kuigi iga ihule määritava toote suhtes olen alguses üliskeptiline.
Mõni päev tagasi käisin järjekordselt oma rahakotti tuulutamas ja naasesin koju ühe imelise lõhna ja sädelusega kreemiga. Tegu on Victoria's Secret sparkling sun lemon chiffon and sun-kissed orchid brilliant sheen sheer lotion'iga. Kreem on tunduvalt vedelam ja kergem kui mu teised tooted, aga kui nahk on peale duši eelnevalt võidega niisutatud, siis see õrnalt sädelev losjoon sobib kehale imehästi. Sädelust on märgata vaid tule- ja päikesevalguses. Sidruni ja orhidee kooslus annab losjoonile imeliselt värske ja suvise aroomi. Pakend on 150ml ja seda on mugav kotti pista ja endaga kaasa võtta. Disain on lihtne ja kaunites suvistes toonides.
 





No comments:

Post a Comment