Monday, August 18, 2014

Kas teadsid, et?

Kui tavaliselt piirdun oma blogis ilutoodete, riiete, piltide, kosmeetika ja erinevate wishlistidega, siis täna mõtlesin veidi isiklikumaks minna. Eeldan, et minu blogi lugejaskonnast teab vaid mõni üksik, keda ma maailmas kõige rohkem armastan, keda kõige rohkem kardan ja mida mulle kõige rohkem teha meeldib. :) Tagantjärele mõtlema hakates, meenusid mulle kohe need kunagised sõbraraamatud, mida ikka klassikaaslastele jagada ja ise huviga täita meeldis. :D

Maailmas kõige rohkem armastan ma oma vanaema! Ma olen nii vanaema laps kui üldse olla saab. Olen oma vanaemaga väga lähedane ja mõtlen talle vähemalt korra päevas. 
Kõige suurem hirm on mul madude ees. Ma ei suuda neid roomajaid isegi telekast vaadata, ilma, et külmavärinad mind rappuma ei paneks. Õnneks on mul nende tegelastega väga minimaalne kokkupuude olnud. 
Mulle ei meeldi üksi olla. Õigupoolest meeldib, aga mitte kaua. Piisab paarist tunnist ja juba ma tahan, et keegi oleks minu lähedal. Viimased poolteist kuud on olnud pingelised, aga õnneks varsti on see läbi.
Olen väga emotsionaalne. Nutan päris tihti ja vahel pole selleks isegi mõjuvat põhjust (:D). 
Kõige suuremad pisarakiskujad on vanad inimesed. Kui ma nende vesistesse ja väsinud silmadesse vaatan, kisub vägisi kurvaks. 
Minu üks veidramaid kombeid on vaadata inimeste labakäsi.
Kõige suurem soov on saada koer. Koerad on mu lemmikloomad ja mõtlen iga päev, millist tõugu looma ma endale tulevikus tahan.
Tahan oma kodu.
Minu tulevikutöö on juuksuriamet. Olen juba väiksest peale unistanud juuksuriks saamisest.
Kõige rohkem meeldib mulle romantika. Nii mõnus on koos kaaslasega õhtuti jalutada, kohvikutes einestada, päikeseloojangut nautida, piknikut pidada ja veiniklaasi taga tundide viisi lobiseda. Henry, ootan Sind koju. :)
Ma võiksin lõputult oma kaaslasega mööda Eestit reisida ja uusi ning põnevaid kohti avastada. Suvi võiks olla igavene.
Ma ei hakka aravatavasti mitte kunagi padukarsklaseks ja taimetoitlaseks. Aga never say never. 
Mulle ei maitse paprika, sushi, riis, enamused kalad. Inimesed ei taha sellest aru saada. :D 
Samas, lõputult võiksin süüa krevette, kana, juurvilju, kohukesi. 
Ma ei taha vananeda. Aeg võiks peatuda. 
Ma ei ole endaga enamasti rahul. Olen enese suhtes väga kriitiline ja leian liialt vigu.
Tähtkujult olen skorpion. Skorpionile omaselt oskan valusalt salvata, aga karistuseks, tunnen end sellepärast natuke hiljem, kohutavalt süüdi.
Hoolin väga loomadest. Ma võiksin loomadega lõputult tegeleda ja neid iga hinna eest aidata.
Kui ma peaksin võitma miljoni, sooviksin esimese asjana annetada. 
Tahan, et maailmas oleks rohkem häid inimesi.

Ma võiksin vast lõputult jätkata, aga ma pole isegi kindel, kas selline postitus üldse huvi pakub. Kui aga pakub ja keegi soovib oma küsimust esitada, siis kommentaarium on valla. :)


 

16 comments:

  1. Söögi poolest- ma võisin paar aastat tagasi vanduda, et ei hakka iial riisi ja paprikat sööma, aga nüüd tunduvad päris head mu jaoks :) Postitus on hea- minu puhul ei viitsi ma tihti pikke tekste lugeda, aga neid lühikesi vastused tumedalt trükitud osa taga on mõnus lugeda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paprikat ma kunagi sõin, aga peale seda kui mu organism seda enam vastu võtta ei kavatsenud, ei suuda ma seda suu sissegi võtta. :D Riisi ei ole ma terve oma elu jooksul armastanud ja arvatavasti ma ei hakka ennast ka seda kuidagi sööma harjutama, sest toitainetele tuginedes, ei ole seda mulle nagunii vaja. :)
      Tore, kui lugeda meeldis. :)

      Delete
  2. Kus su mees siis on, et teda koju ootad? Igatsus on kurb :(

    ReplyDelete
  3. Üks hea ja üks halb mälestus kooliajast? V6i naljakas, vms :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kooliajast on mul kõige eredamalt meeles minu klassikaaslased. Meil oli kõige ägedam lend ja arvatavasti ei ületa meie miniperekonda KiNG-is keegi (:D)!
      Halba hetkel ei meenu ja ei taha ka meenutada, sest see pole kellelegi hea. :)

      Delete
  4. Kus elad? Kirjelda enda kodu? Kas üürid? Mitu tuba? Mis üür? Kaua seal elanud?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elan Tallinnas Mustamäel ühetoalises üürikas. Köök on eraldi. Tuba on suhteliselt suur ja mitte väga minu maitse järgi. Aga kuna üürikas on üürikas, siis ei näe mõtet ka ise seda tuunima hakata. Kui kunagi tulevikus oma päris kodu saan, küll siis aega oma maitse järgi kujundada. Elanud olen seal umbes poolteist aastat. ;) Üürikulu on mõistlik.

      Delete
  5. Kas soovid tulevikus lapsi? Mitu? Millal? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soovin küll, aga see on alles kaugem tulevikumuusika. ;) Seda ei oska öelda, et mitu.

      Delete
  6. Kusjuures, mulle väga meeldis see postitus!
    Oh neid küsimustikke ja kleepsualbumeid.. uskumatu, aga tõsi! Kahju, et mul ühtegi alles ei ole. Saaks kõvasti naerda.
    Aga kõige suuremaks üllatuseks oli see, et sa oled skorpioni tähtkujust. Kuigi, kui nüüd mõtlema hakata, siis oleksin selle isegi võib-olla välja beilinud... sul ju Ebe-Kaiga ühel samal päeval sünnipäev... oh mind blondi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tore kui meeldis. :)
      Mul ei ole ka ainsatki alles kahjuks.. hea meelega loeks ja imestaks. :D
      Mhm, me oleme ju kõik sügislapsed. :D

      Delete
  7. Kas tohib küsida, kus töötad ja kas oled tööga rahul? :)

    ReplyDelete
  8. Töötan andmetöötlusfirmas andmesisestajana ja olen rahul. Peale klienditeenindusaastat on täitsa mõnus kontoritööd teha. :)

    ReplyDelete
  9. Sellel pildil on minu arvates näha, et tegelikult vajaksid Su kulmud ikkagi mõne aja tagant veidi püsivärvi ka. Niimoodi neid lihtsalt puuderdades jäävad valguse käes heledad karvad kumama ja mõjuvad võõristavalt tumepruuni/musta juuksevärvi juures. Kui alguses ise ei julge, siis Tallinnas on mitmeid tegijaid (nt Jana Boberg), kes teevad väga ilusat tööd ja jagavad kindlasti ka nippe! Tore lugemine muidu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks need siis olid kõvasti pleekinud kaa, kui pilt sai tehtud, aga eks ma tulevikus kindlasti katsetan ka keemilise värvimise ära. :)

      Delete