Tuesday, August 12, 2014

New: kaunid seelikud!

Eelmine nädal avastasin facebookist ühe toreda butiigi. Ja see pole tavaline nö "fashion boutique,"mis tellib välismaalt masstoodangut, vaid hoopis kodusem ja ainulaadsem rõivaäri. Tegu on Butiik Primadonnad butiigiga, kes mitte ei telli, vaid õmblevad ise kaunid riided valmis. Sattusin nende lehele täiesti juhuslikult ja kui ma hakkasin lähemalt uurima, mida nad teevad, sattusin täitsa vaimustusse. Olen terve suve otsinud endale ilusat, aga lihtsat seelikut. Seelikuid on poodides lademetes, aga sellist, mis mu südame kiiremini põksuma paneks, ma ei leidnud. See-eest on mu mõtteid lugenud Primadonnad, kes on valmis õmmelnud lihtsad ja ilusates toonides nukuseelikud. Värvivalik ja suurus olid alguses paras katsumus. Lõpuks otsustasin punase (!) seeliku kasuks. See on mu teine punast värvi riie, mida ma oma elus mäletan.. :D Suuruse tellisin ka sisetundele lootes ja õnneks on seelik täpselt nii paras kui vaja (nad lugesid vist ka mu pihamõõdu mõtteist välja). Seelik on õhuke ja lendlev, samas kehast eemalehoidev ja täpselt sellise tegumoega nagu ma alati olen soovinud. Hinnad on neil väga, väga mõistlikud, arvestades kui palju kangas maksab. Vajadusel õmbleb butiik ka inimese soovidele tuginedes riideid, mulle aga sobis juba valmis õmmeldud seelik. Kuna ma olin ja olen siiani punasest seelikust sõltuvuses, tellisin endale ka lillelise. Lilleline seelik on paksemast materjalist ja hoiab veeeeeeel kaunimalt seljas. Ma juba pikisilmi ootan kunas ma selle sügiseselt lillelise seeliku selga saan panna. :) 
Miks ma nii pikalt sellest butiigist kirjutama kukkusin on see, et nii lahe on osta midagi, mida ei saa tavapoest. Kui ma seda punast seelikut kannan, tunnen end kuidagi erilisemalt, sest tean, et selle on valmistanud eestlane oma kätega. Hindan väga käsitööd ja inimesi, kes tegelevad loovtööga.
Punast seelikut saan Teile seljas demostreerida, lillelise aga püüdsin niisama pildile. :)




Särk - Monton (emalt laenatud), seelikud - Butiik Primadonnad, rihmikud - turg, kaelaehe - ebay

No comments:

Post a Comment