Saturday, August 30, 2014

Food tastes good #3

Ma nii igatsesin söögivalmistamist. Nüüd on see taas võimalik, sest Henry tuli lõpuks tagasi Tallinna. Kui ma siin üksi olin, siis mul lihtsalt polnud mõtet erilisi roogi valmis keeta või küpsetada, sest ma poleks jõudnud neid nagunii ära süüa. Mul oli juba ammu nii suur supi isu, et ma ükspäev sõin isegi kukesuppi (ma ei söö kunagi neid kuke pakisuppe :D). Tegelikult maitsevad mulle ka teatud purgisupid, aga seekord oli isu millegi koduse järele. Kui ma nädala alguses tõbiseks jäin, siis hakkasin pidevalt kanasupile mõtlema. Pidi ju tervendavalt mõjuma külmetunud kehale. Kuna mul seda nädala sees mõtet iseendale teha polnud, siis otsustasin selle nädalavahetuseks jätta. Täna võtsin siis oma esmakordse algusest-lõpuni supikeetmise ette. Lihtsamast lihtsam ja soodne! Nii vähe läheb vaja, et saada valmis üks soojendav ja maitsev supp, mida jätkub kaheks päevaks kindlasti. :)
Kuna ma tegin päris suure potitäie ja me fänname mõlemad kana, siis panin kana poole rohkem kui enamused retseptid ette näevad. Ega ma tegelikult otseselt ühtegi retsepti ei jälginudki, piilusin vaid komponente, mis supi sisse käivad.

Vaja läheb: 

Kaks suurt kanakoiba
3-4 kartulit
3 väiksemat porgandit
natuke spagette
jupp porrut
Kanamaitselisi puljongikuubikuid

Kuidas teha: 

Panin kanakoivad keema ja samal ajal tükeldasin kartuli ja porgandi. Õnneks keesid koivad rutem kui ma arvasin. Enamasti tehakse kanasupile puljong ise, aga kuna mul pole sõela ega loorberilehti, siis kasutasin puljongikuubikuid. Keenud kanakoibadelt eemaldasin naha ja seejärel tükeldasin liha. Samas keeduvees kus koibi keetsin, jätkasin supi tegemist. Lisasin porgandi, seejärel kartuli. Lõpuks tükeldatud spagetid ja kana. Puljongikuubikuid läks suure poti peale terve kuuene pakk. Kausis panin maitseroheliseks porrut, sest värsket sibulat ja tilli mul võtta polnud. 

Põhimõtteliselt saab paarist komponendist kokku miksida täiesti söömiskõlbliku supi. Talvel hakkan seda kindlasti tihti valmistama, sest külma ilmaga on kuum supp parim roog. Head isu! :)




No comments:

Post a Comment