Monday, September 1, 2014

Food tastes good #4

Ja taaskord leian end söögilainel. Nimelt, olen juba ammu tahtnud täidetud suvikõrvitsaid teha, aga siiani on see vaid mõte olnud. Nädalavahetusel õnnestus meil mõned suvikõrvitsad saada ja täna otsustasin neid lõpuks ka täita. Retsepti ma ei otsinud ja tegin kõik nii nagu heaks arvasin. Täidetud köögiviljade puhul ongi alati hea see, et täidise saab täiesti oma maitse järgi kokku segada ja ei pea kartma, et see maitselt ei sobiks. Mina lähtusin sellest, mida mul parasjagu külmikust võtta oli, sest ma lihtsalt ei viitsinud poodi minna. :D Kuna me oleme mõlemad väga suured seenesõbrad, siis domineerima said loomulikult seened. Ega ma alguses ei olnud üldse kindel, kuidas see roog välja kukub ja natuke olin pabinas, siis õnneks läks kõik hästi ja kõrvits tuli maitsev. :)

Vaja läheb:

1 keskmise suurusega suvikõrvits
kolmveerand pakki šampinjone (kui mul oleks olnud, oleksin kukeseeni kasutanud)
1 tomat
jupp porrut
natuke hapukoort
sidrunipipar

Kuidas teha:

Lõikasin suvikõrvitsa pikuti pooleks ja uuristasin sisu välja. Praadisin seened ilma rasvaineta pannil. Lõikasin tomati väikesteks kuubikuteks. Kasutasin umbes veerand kõrvitsasisust ja lõikasin tükkideks. Hakkisin porru. Segasin tomati, kõrvitsa, porru ja seened ühtseks massiks. Lisasin natuke hapukoort ja sidrunipipart. Seejärel täitsin kõrvitsad ja panin ahjuvormi. Ahjuvormi kallasin põhapeale natuke vett, et kõrvitsad põhja ei kõrbeks. Aega ma üldse ei vaatanud, aga umbes poole aja pealt lisasin kõrvitsatele juustuviilud. Hoidsin senikaua ahjus kuni juust oli kuldpruun. Kõrvitsat katsusin aeg-ajalt hambatikuga, et kontrollida pehmust.

Järgmiseks kavatsen kõrvitsaid täita singi ning seentega või hakkliha ja tex-mex kastmeseguga. Kindlasti sobivad täiteks super hästi ka erinevad ürdid (rukkola on mu lemmik!!!). Serveerida sobib täidetud kõrvitsat näiteks koos kodujuustuga.


2 comments:

  1. Replies
    1. Maitses tõesti täitsa hästi. Aga eks ma tegin selle tugevalt oma maitsele tuginedes ka. :)

      Delete