Tuesday, September 16, 2014

Food tastes good #5

Oma kiire graafiku tõttu pole ma mahti saanud pühapäevaõhtust patustamist jagada. Tahan seda aga kindlasti teha, sest midagi nii lihtsat võib nii hästi maitseda. Ma tegelikult üldse valget saia ei armasta ja alati kui valin röstsaia, siis eelistan võimalikult rohkete seemnetega varianti. Erinevad seemneleivad maitsevad mulle ka väga. Saan aga erandi teha erinevatele saiakestele ja croissantidele. Ma võiksin lõputult kohvitassi kõrvale juustu-, liha- või kaneelipirukaid mugida..Hommikul on lausa võimatu soojast ja värskest juustucroissant-ist loobuda. Mmm! 
Pühapäeval Prismas saialeti vahel jalutades, tuli mul mõte ise ühed itaaliapärased saiad meisterdada. Kui tavaliselt olen ostnud poest külmutatud küüslaugu baguette, siis seekord ostsin tavalise pika juustusaia, mida saab enamasti toidupoe soojaletist. Katte lisasin hetkeisule tuginedes.

Vaja läheb:

1 pikk juustusai (või baguette)
Toorjuust (mina valisin maitserohelisega La'Fresca)
1 suur tomat
Juust (või riivjuust)
Maitseroheline (kasutasin peterselli)
Sidrunipipar


No comments:

Post a Comment