Saturday, September 6, 2014

Let's talk about eyebrows

Kulmud - minu jaoks üks tähtsamaid osi jumestuse juures. Õiget tooni ja paraja tihedusega kulmud raamivad nägu ja teevad ilme kaunimaks. Mina olen leidnud enda jaoks juba ammu sobiliku tiheduse, paksuse ja tooni. See on küll ajaga muutunud, sest vanadel piltidel vaatab vastu hoopis teistsuguse kujuga kulmukaar kui praegu. Nagu on juustel bad hair day, siis on mul aeg-ajalt ka kulmudel bad brow day. Võib tunduda naljakas, aga nii see paraku on. Mõnikord lihtsat ei saa kahte kulmu samasuguseks, tee mis tahad ja lõpuks lähed ikka nii, et üks kulm on ilus ja teine kole. :D Teinekord, aga saab imeilusa tulemuse lihtsa vaevaga. 
Kuna minu kulmud on eestlaslikult heledad, siis ma lihtsalt olen kohustatud neid värvima. Kui ma teen endale täismeigi ja jätan kulmud näiteks värvimata, siis kaugelt vaadates ma oleksin nagu ilma kulmudeta, sest need lihtsalt ei paista eriti hästi jumestuskreemi alt välja. Suvel pleegivad need veel heledamaks ja pruunil näonahal on see lausa naljakas. :D Sügisel ja talvel on kulmukarv küll veidi tumedam, aga värvimist vajab siiski. Muidugi oleks mugavam seda keemiliselt teha, aga ma ei ole mitte kunagi oma kulme keemiliselt toonida lasknud ja kui aus olla, siis ma natuke pelgan seda. Senini olen hakkama saanud erinevate kulmupliiatsitega, -geelpliiatsitega ja -puudritega. 
Eelmise aasta oktoobris leidsin endale lemmik kulmutoote - kulmupuudri. Kui varasemalt kasutasin enamjaolt kulmupliiatsit, siis peale kulmupuudri soetamist ei ole ma pliiatsite poole enam piilunudki. Tegelikult võiks üks pliiats olemas olla küll, aga see ei ole enam hädavajalik. Kulmupuudrit jätkub väga kauaks ja tulemus jääb loomulikum ja ilusam. Olen leidnud enda jaoks ka täpselt õige tooni  - tumepruuni. Must on mulle natuke liiga palju ja helepruun jääb natuke liiga väheseks. Hetkel kasutan Avoni kulmupaletti, mille külmavereliselt oma õelt ärandasin (:D), aga imeliselt hea puuder on  ka Artdeco kulmupuuder (pikk arvustus selle kohta siin). 

Kulmud:
Avon lauvärvi aluskreem
Avon kulmupalett (vaha ja tumepruun puuder)


Mu kulmud pole loomulikult nii lopsakad, vaid ma joonistan need suuremaks kui need tegelikult on. :D

4 comments:

  1. Hei! :)
    Kas vaha paned enne või pärast puudri panemist?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma tegelikult ei kasutagi vaha, aga kui mõni kulmukarv vahel tõesti väga viltu hoiab, siis silun seda imeväikse vahakogusega peale puudrit. :)

      Delete
  2. Mina soovitaks Sul kindlasti kulmude keemilist värvimist proovida! Karta pole absoluutselt midagi. Esialgu katseta salongis kasvõi helepruuniga. Värvimine annab väga palju juurde. Ise ma ei peakski tegelikult värvima, kuna mul on loomulikult üsna tume karv, aga pärast on kulmud kuidagi palju konkreetsemad ja ilusamad kohe. Tee ära, ma usun, et sa ei kahetse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ega ma otseselt ei kardagi ja kindlasti ka ei kahetseks, aga kuna ma ei pea seda nii hädavajalikuks, siis pole seda ka ette võtnud. Tulevikus kindlasti proovin ära, aga kiiret mul ei ole. :)

      Delete