Friday, September 26, 2014

Avokaadoõli

Näonaha regulaarne niisutamine on minu kuiva naha puhul ülioluline. Loomulikult ma ei niisuta oma nahka üle, sest siis on sellest rohkem kahju kui kasu. Nahka ei tohi mitte kunagi üle toita, sest muidu see lihtsalt lõpetab oma loomuliku rasu tootmise. Korrapäraselt kooritud ja niisutatud nahk, aga särab ilusti ja ei kisu ega ketenda kuskilt. Kuna meil kõigil on väga erinev nahk, siis lõppude lõpuks leiab igaüks just endale sobivaima toote, millega nahka toita ja niisutada. Mina olen juba väga ammu vahetanud kõik oma näokreemid puhaste ja looduslike õlide vastu. Peamiselt sellepärast, et natukenegi keemia kogust oma näonahal vähendada. Jah, kosmeetika on ka lauskeemia, aga selle ma pesen igal õhtul maha. Kui aga peale meigi eemaldamist uus ports keemiat endale näkku hõõruda, siis on see justkui surnud ring. Kunagi ma kasutasin kogu aeg tavalisi niisutajaid, mida sai poest või kataloogist, aga nüüdseks on see kindel minevik. Lõpuks need lihtsalt ei niisutanud enam pikaajaliselt, vaid väga lühidalt ja pidin pidevalt oma nägu uuesti kreemitama. 
Õlide juurde sattusin kookosõli kaudu, aga kuna see õli pole just parim lahendus näonahale, siis valisin endale magusmandliõli. Kiindusin mandliõlisse niivõrd, et viskasin külma südamega kõik oma pooleliolevad kreemipotsikud nurka. Mandliõli on õrn ja kergesti imenduv, mistõttu sobib see näonahale suurepäraselt. Kasutasin mandliõli tilgatuks ja mõtlesin järgmiseks midagi uut proovida. Valisin seekord Avokaadoõli, mida nüüd südamerahuga igapäevaselt kasutan. Avokaadoõli imendub mandliõlist veel paremini ja niisutab nahka sama tõhusalt. Õli on täiesti lõhnatu ja läbipaistev. 
Avokaadoõli pehmendab ja silub naha kortse, leevendab ekseeme jm naha haigusilminguid. Hea kasutada näiteks päevitamisel. Aitab leevendada päikesepõletusest tingitud vaegusi. Väga hea imenduvusega ning ei jäta nahka õliseks. Sisaldab A1, B1, B2, B5, D ja E vitamiine. 
Igati nahasõbralik ja hea toode. Nahk on pehme ja niisutatud. 
Avastasin Rosalinnust väga rahakotisõbraliku ja parajalt pisikeste potsikutega (50ml) Neroly sarja, mida nüüd agaralt ostma asun. Hetkel ostsin vaid avokaadoõli, aga kui olen sellele põhja peale teinud, lähen valin midagi uut, et tulevikus see kõige-kõige parem välja valida. :)



2 comments: