Sunday, August 17, 2014

Fearless fuchia

Erksavärvilised huuled on juba ammu minu teetass olnud, aga siiski ma ei kipu just väga tihti oma huuli värviliseks võõpama. Punast huulepulka ma nii või naa vabal ajal kandma ei kipu, küll aga võiks olla agaram fuksiakarva toonidega. Fuksiaroosa on õigupoolest üks mu lemmiktoone huulekosmeetikas. Varasemalt olen omanud vaid ühte fuksiaroosat huulepulka ja seegi on väga odav, kehva püsivuse ja niru väljanägemisega. Ega sellisega ei julgegi kuhugi pikalt rändama minna.. :D Lõpuks otsustasin siiski midagi vähe turvalisemat soetada, et julgeks ka toast välja oma kirjude huultega astuda. Tegu on Avon Ultra Color Bold "fearless fuchia" huulepulgaga. Kui ma selle huulepulga esmakordselt kätte sain, siis selle meeletult ergas värv isegi ehmatas pisut. Aga hetkega ma juba vaimustusin. Toon on tõesti väga erk ja pigmendirikas. Pigment on sellise tooni puhul ülioluline kui tahad saavutada tõeliselt fuksiakarva huuli. Fuksiatooni huul, mille alt kumab loomuliku huule puna välja, mulle isiklikult ei meeldi. Õnneks Avoni huulepulk on tugeva katvuse ja värviga. Lõhnab meeldivalt magusalt. Huulepulk niisutab huuli kogu aja ja püsivus on väga hea. Pidas mu söömismaratoni ilusti vastu. :D Isegi, et püsivus on hea, meeldib mulle teatud aja tagant siiski värvi värskendada. Kuna fuksiavärvi huulepliiatsit mul ei ole, siis pidin leppima vaid huulepulgaga, aga isegi ilma pliiatsita ei hakanud värv laiali valguma ega vagudesse kogunema. Igati tänuväärne kaaslane. 


No comments:

Post a Comment