Friday, August 1, 2014

Lihtne suvemeik!

Kui paljudele meeldib suveks kogu kosmeetikakott koos selle sisuga nurka visata, siis mina otsin suveks just kõik oma erksad kosmeetikatooted päevavalgele. Mulle meeldib ennast meikida ja ma ei näe selles midagi halba. Kuna mulle pole kunagi ranged suitsusilmad ja tugevad lainerijooned peale läinud, siis pole ka suvel probleemi sellega, et võin enda jumestamisega liiale minna. Ainuke erinevus eelnevatest aastaaegadest on see, et olen vahetanud katva jumestuskreemi õrna ja läbikumava CC-kreemi vastu. Kuna praegu on nahk päevitunud, siis ei vaja ma ka peitepulka, sest naha ebatäiused ei hakka lihtsalt silma. Samuti ei haara ma punase huulevärvi järele, sest mahlakad ja roosakad toonid on suvel hoopis ligitõmbavamad. Suurema osa ajast eelistan hoopis õrnalt toonivaid huulepalsameid huulepulkadele.  Igapäevaselt ma ennast siiski ei meigi, aga väljasõitudele ja üritustele minnes, teen seda kindlasti. Samamoodi meeldib mulle tööle minna värske ja puhanud ilmega.
Värvidega saab nii palju ära teha ja kui ei kata ennast mitme paksu "krohvikihi" alla, on tulemus alati kaunis ja loomulik. Enesele õige jumestuse ja sobivate toonidega saab näo väga kauniks modelleerida.
Pildil tahan näidata kui vähe tooteid on vaja lihtsa suvemeigi jaoks ja kui tagasihoidlik see kõik näos välja näeb. 
Ma tegelikult kulme ei värvikski, kui need mul nii max level heledaks ei pleegiks.

KASUTATUD TOOTED

Loreal nude magique CC-kreem
Ingrid Cosmetics päikesepuuder (kiire ettejuhtuv ost)
Artdeco kulmupuuder (toon 5)
Avon Infinitize ripsmetušš
Maybelline Color Whisper Coral Ambition huulepulk (toon 430)
  



No comments:

Post a Comment