Thursday, July 31, 2014

Tartu!

Minu kahenädalane puhkus hakkab vaikselt otsi kokku tõmbama. Kui ma tagantjärele mõtlen, mida ma kõike teinud olen ja kus käinud olen, siis mul on küll tunne, et see aasta olen kahe nädala jooksul rohkem teinud kui mõni aasta terve suve peale kokku. Mu aktiivsele puhkusele on suurt rõhku kindlasti pannud ka suurepärased ilmad. Ma kogu aeg mõtlen kuidas mul nii hästi selle puhkuse valikuga läks. Ideaalne! Kuna ma olen tõeline soojalembene, siis naudin praegust ilma täisvõimsusel. Okei.. täna ma olen vihma üle õnnelik, sest isegi mind, kes armastab randa, päikest ja kuuma, hakkab see 32 kraadine läpats väsitama. Ja noh, kui nüüd natuke ema eest rääkida, siis on ju vaja aiamaad kasta. :D Tegelikult tahtsin aga hoopis selleni jõuda kui tore mul paar päeva Tartus oli. Ma käisin seal viimati üle-eelmine suvi. Ise ka imestan kui kiiresti aeg läheb ja kui harva ma Tartut külastan. See suvi õnneks sain linnukese kirja ja nii mõnusat olemist ma oma Tartu reisidest ei mäletagi. Teisipäeval kui kohale jõudsime, läksime nagu kaks koormahobust sõbranna juurde. Nii raske on ikka naine olla.. kõik need kreemid ja šampoonid ja lõhnad ja.. miks?? :D Aga ilu nõuab ohvreid (ja jõudu). Hakkama saime oma kahe hiigelkotiga. Teisipäeva veetsime üpris rahulikult. Käisime tädil külas ning hiljem jalutasime linnas ja istusime Emajõe kaldal. Kolmapäev see-eest oli nii tegus, et ega me ühtegi korraliku puhkepausi teha ei jõudnudki. Käisin Tsikiita Ilustuudios kuumakäärilõikusel. Olen jälle nii õnnelik, et sain oma koledatest kuivadest otstest vabaks. Žguttimise teel said ka murdunud juuksekarvad vähe viisakama olemise. Lõppviimistlusena tegi juuksur mulle nii ilusa punutise, et lausa kahju oli seda hiljem lahti võtta. Peale juuksurit läksime Raekoja platsile Suudlevatesse tudengitesse väliterrassile lõunat sööma. Mmm, nämm! Hiljem jalutasime botaanikaaias (natuke kultuuri kulub alati marjaks ära) ja siis veidike ebakultuuri Tasku keskuses. :D Õhtupooliku veetsime Cafe Truffe väliterrassil kokteili juues. Kuna aeg läheb tegutsedes imekiiresti, siis õhtu jõudis märkamatult kätte ja juba me istusimegi näksilaua taga ning tegime väiksed home made kokteilid. Jutustasime, sõime, jõime, sättisime ja läksime Tartu ööelu avastama. Jäin nende kahe päevaga tõeliselt rahule, sest super hea on mõelda, et mul on olemas nii hea Anett, kellega saab niiiiiiiii lahedaid väljasõite korraldada!


 

No comments:

Post a Comment