Tuesday, July 29, 2014

Juicy lips!

Kes ütleks ära ühest värvikast ja mahlakast musisuust, mis jumeka nahaga on eriti efektne? Mina küll ei ütleks. Juba päris ammu avastasin oma sõbranna meigikotist midagi, mis jäi mulle päris pikaks ajaks meeltesse mõlkuma. Täiesti juhuslikult otsustasin proovida sõbranna Maybelline Color Whisper Coral Ambition (430) huulepulka ja kui ma seda oma huultel nägin, oli see kiindumus esimesest silamapilgust. Sel hetkel ma mõtlesin, et kuidas saab üks huulevärv nii ilus olla. Olen poes korduvalt Maybelline huulepulki piilumas käinud, aga kui ausalt ütlen, siis poes vaadates ma seda imekaunist tooni tähele ei ole pannudki. Poodide (siinkohal pean silmas enamasti toidupoode) valgustus üleüldse moonutab kohutavalt kosmeetika värvi ja seetõttu olen mitmeid kordi alt läinud, ostes endale täiesti valet värvi huulepulga või peitekreemi. Kindlasti olen selletõttu ka nii mõnegi pärli letile konutama jätnud. Kuna ma poes ei proovi mitte kunagi testreid, siis paraku peabki ostma huulepulki sisetunde järgi. Ega ennem kui kodus järele proovida ei saa, siis teada ei saagi, kas värv ka huultel selline jääb nagu pulgast paista on. Kui ma sõbranna huulepulka proovinud ei oleks, siis oma nüüdset lemmiktooni ma avastanud arvatavasti ka poleks.
Maybelline Color Whisper toonis Coral Ambition (430) on mahlakas ja suhteliselt hele koralne värv, mis jääb huultel kergelt läikima. Kui pulga alla kanda eelnevalt õrn kiht peitekreemi, jääb tulemus erksam. Kui värv kanda oma loomulikule huuletoonile, jääb tulemus tagasihoidlikum, aga läikiv ja õrnalt koralne sellegipoolest. Huulepulk on niisutav ja ei kuiva huultel inetult krobeliseks. Kuna praegu on suvi, siis paratamatult hakkab oma huul all veidi kuivama, aga kui aeg-ajalt huulepulka värskendada ja huulepalsamit kasutada, siis saab ka kuivust vältida. Kuna tegu on mahlaka huulepulgaga, siis püsivus ei ole väga pikk, aga seda oleks ka patt nõuda. Huulepulka on mõnus peale kanda, sest seda saab ka teha ilma peegli ja huulepintslita. Värv on väga suvine ja antud hetkel ideaalne. Maybelline Colour Whisper huulepulgad on kõik tegelikult väga ilusates toonides, alustades nude toonidest ja lõpetades ilusate erksate fuksiakarva pulkadega. Mina leidsin oma huulepulga Ideaal Kosmeetikast, soodushinnaga 7€ ja sendikopikad peale, aga tavahind on neil enamasti 9-10€. Lisaboonuseks on huulepulga üpris kompaktne ümbris, mina mahutasin selle näiteks oma rahakotti. :D

 
 
 

No comments:

Post a Comment