Tuesday, July 22, 2014

Outfit of the day!

Mul hakkas sellest nädalast puhkus ja olen seda maksimaalselt ära kasutanud. Alates reedest, millal koju jõudsin, olen ainult käinud, teinud, tegutsenud. Mulle muidugi väga meeldib oma puhkus tegusalt mööda saata, sest kui töönädalad taas pihta hakkavad, siis sukeldun järjekordselt rutiinsesse ellu, mis ei möödu sugugi igapäevaste ringiuitamistega. Tõelise summer feeling'u tekitavad muidugi need mõnusad rannailmad. Olen juba paar korda jõudnud neid ka ära kasutada. Oeh.. suvi on lihtsalt niiii mõnus, et seda on lausa võimatu sõnadesse panna.
Kui nõmmes olen, siis eelistan kanda võimalikult mugavaid riideid, millega saab nii järve ääres istuda kui ka linnas ringi jalutada. Päeval on hea lihtne visata teksalühkarid jalga ja maika selga, aga kuna õhtud on siiski üpris jahedad, tuleb õhtusteks olemisteks end veidi soojemalt riietada. Täna avastasin, et ma ei ole päris ammu oma outfit'i jäädvustanud ja parandasin selle vea kiirkorras. :D



Pluus - kaltsukas, teksad - New Yorker, tennised - Converse, rahakott - ebay

No comments:

Post a Comment