Monday, July 14, 2014

Nails: Neon crush!

Mul sattus õhtupoolikusse täpselt parajalt vaba aega, et endale otsast lõpuni maniküür teha. Tagantjärele mõeldes, ma polegi seda piinlikult kaua teinud. Jah, lakkinud olen küll ja veel, aga oma küüsi "hellitanud" pole juba ammu. Vahelduseks päris mõnus ettevõtmine. Olgem ausad, see peaks olema iganädalane kohustuslik ettevõtmine, mitte igakuine. :D 

Kasutatud tooted - Maybelline Colorama bleached neons küünelakk (toon 241), Eveline Cosmetics Liquid glass pealislakk, Eveline Cosmetics küüneõli, mandliõli, küünenahapulk, viil.
 
- Alustuseks leotasin küüsi soojas mandliõlis. 
- Seejärel masseerisin õliseid käsi ja küüsi ning lasin õlil veidi imenduda.
- Lükkasin küünenahad tagasi.
- Pesin käed kergelt veega ja tupsutasin rätikuga kuivaks.
- Viilisin minimaalselt.
- Hõõrusin küüneplaadilt kuiva vatipadjaga õlijäägid maha.
- Lakkisin küüned värvilise lakiga.
- Tõmbasin küüned pealislakiga üle.
- Piserdasin lakitud küüntele küünelaki kiirkuivatajat. 
- Lasin kuivada.
- Õlitasin küüsi kergelt küüneõliga, et vältida voodipesu jälgi ja kriime.
Ma ei kasutanud aluslakki, sest kahjuks nõuab see Colorama lakk kolme kihti ja pealislakki. Viis kihti lakki poleks lihtsalt ära kuivanud. 

Avastasin selle suviselt kirka värvitooni juhuslikult Selverist ja hetkel olen seda kõige rohkem ka kasutanud. Ei oska nagu enam suvisemaks minnagi. Tõeliselt erk ja kaunis. Jumekal nahal on tulemus veel eriti efektne.


2 comments: