Tuesday, July 22, 2014

New: VS amazing body butter!

Suvi on täies hoos, mis tähendab seda, et nahk peab taluma topeltkoguses vett, päikest, liiva ja tolmu. Tänu sellele hakkab nahk meeletult kuivama ja vajab veidi intensiivsemat niisutust kui talvel. Iga kord kui rannast jõuan või duši alt naasen olen nagu kuivik. Kuna olen loomupoolest juba kuivema nahaga, siis mulle jäävad suvekuudel kergemad kehakreemid ja -palsamid natuke lahjaks. Õnneks on olemas tõelised elu(naha)päästjad - kehavõid! Mõnusalt paksu ja rikkaliku koostisega kehavõid suudavad naha terveks päevaks pehmeks ja niisutatuks muuta. Siinkohal on vaid see AGA, et iga kehavõi maksimaalset niisutust pakkuda siiski ei suuda ja kiri potsikult pakub enamat toode ise. Seetõttu ei siruta ma oma käsi juba mõnda aega nende kõige odavamate "kehavõide" poole. Õnneks, õnneks, õnneks on olemas miski, mis teeb naha imepehmeks, hästi lõhnavaks ja kauniks - Victoria's Secret LOVE SPELL kehavõi. Õigupoolest kõik VS kehavõid on imelised, aga mina otsustasin seekord selle kauni lilla potsiku kasuks, mille sisu on veel kaunim ja taevalikult lõhnav. Tegu on ühe populaarseima sarjaga VS toodete hulgas ja ma võin sellega nõustuda. LOVE SPELL on magus kooslus kirsiõitest ja mahlasest virsikust. Tegu on tõepoolest väga puuviljase ja magusa aroomiga. Alguses kartsin, et see võib suvel ehk liiga magus ja lääge tunduda, aga ma eksisin. Vahelduseks värsketele aroomidele on aeg-ajalt sootuks mõnusam ka veidi magusamalt lõhnata. Kehavõi on rikastatud E-vitamiiniga ja kauakestvate lõhnatoimeainetega. Kuna lõhn on tõesti intensiivne, siis pole vaja end lisaks kehavõile veel lõhna või spreiga üle piserdada. Aroom kestab pikalt ja nahk on niisutatud. Või on hästi paksu konsistentsiga ning seda ei kulu korraga üldse palju. Potsikus on 185g toodet ja kui sellega sõbralikult ringi käia, jagub seda mõneks ajaks. :)
Nii kahju, et lõhna pildile püüda ei saa. :( Ja sellest ei saa ma ka aru, miks lilla värv mitte kunagi pildil selline ei jää nagu reaalselt, vaid palju sinisem. :D


No comments:

Post a Comment