Monday, May 26, 2014

Minu hetke lemmikud #2

Avastasin, et minu esimene postitus lemmiktoodetest jäi kaugesse minevikku ja oleks aeg uued tuuled puhuma panna. Iga kuu on mul mingi(d) tooted, mida teistest agaramalt kasutan ning julgemalt ka teistele soovitan. Avastasin, et olen isegi eelmine kuu enda lemmikud üles pildistanud, aga postituse olen ikkagi unarusse jätnud. Arvan, et eelmise kuu kraam võikski sinnapaika jääda ja toon teieni oma hetkelemmikud. 
Viimasel ajal kui välja või tööle lähen, olen märganud, et piserdan end kõige tihemini üle just Victoria's Secret Amber Romance kehaspreiga. Et lõhn kauem püsiks panen sama sarja ihupiima käsivartele ja jalgadele. Kuna see sprei on minisuuruses (125ml), siis on seda kõige praktilisem ka kotti pista ja endaga kaasas kanda.  Bath & BodyWorks maasikalõhnaline kätekreem on mul samamoodi vapralt käekotis ja alati seal, kus minagi. See kreem esiteks lõhnab ideaalselt, aga ka niisutab tõeliselt intensiivselt ja imendub kiiresti, mis on mul tööjuures hädavajalik, sest kes ikka tahab kreemiste kätega klaviatuuril klõbistada. Nendest kahest tootest kirjutasin ka selles postituses.
Avon ideal flawless jumestuskreem on üks mu lemmikuid, sest see lihtsalt nii täpselt matchib mu nahatooniga (toon natural beige). See on mõnusalt kerge ja mitte väga kattev. Olen seda juba aastaid kasutanud ja nüüd lõpuks sain selle uuesti. Mulle tundub, et nad on veidi jumestuskreemi muutnud, sest kunagi tundus see paksem ja rohkem katvam. Mulle aga meeldib praegune flawless veel rohkem. Beebiroosast Avoni matist huulepulgast kirjutasin pikemalt siin. Kasutan seda peaaegu igapäevaselt ja olen selle tooniga väga täppi pannud. Kui huuli regulaarselt niisutada, siis näeb see huulepulk huultel hea välja, kui aga mingi pisemgi nahariba lippab, siis on tulemus jube. Päris tihti olen Avoni huulepulga peale pannud ka Lumene heleroosat niisutavat pulka. Avoni 30SPF kaitsega huulepalsam on asendamatu päevitamisel või pikemal õuesolemisel. Kuna enamasti suurte kaitsefaktoritega huulepalsamid jäävad huultel valged, jääb ka see suhteliselt hele. Kui aga üle ei pinguta, siis õnneks sama ei juhtu, mis Nivea omaga. :D Sohvy lõhnatut ja 100% naturaalset näokreemi tutvustasin pikemalt siin ja pole siiamaani oma sõnu sööma pidanud. See kreem on tõesti väga niisutav ja minu igaõhtune ja -hommikune kaaslane. Pildil näeb see suht inetu välja, sest olen seda endaga päris tihti kaasas kandnud ja kiri on kannatada saanud. Cameo roosa põsepuna on mu põski viimasel ajal tunduvalt sagemini kaunistanud kui pruun. Ma pole endale siiani uut päikesepuudrit ostnud ja enne kui ma seda teinud ei ole, kasutan agaramalt just seda roosat puna.
Ja ongi kõik. Mul on tegelikult veel palju tooteid, mida ma hea meelega siia välja tooks, aga siis see postitus ei lõppeks eal. Pildil, aga on just need, mida põhimõtteliselt igapäevaselt kasutan. :)


No comments:

Post a Comment