Friday, May 9, 2014

Lovely Sohvy!

Sain nädala alguses imearmsalt Sohvy'lt ja Ontic Minerals'ilt kingituseks pakid. Ma arvan, et räägin neist kahes erinevas postituses, sest mul on nende toodete kohta natuke rohkem öelda kui paar sõna. Alustaksin Sohvyst, kellega esimesena koostööd alustasin. Õigupoolest Sohvy ongi mu päris esimene koostööpartner, mille üle ma siirast heameelt tunnen. 
Sohvy avastasin ma Teele blogist ja kui ma nende veebipoodi sattusin, olin 100% kindel, nagu ka nende looduslikud tooted, et soovin midagi sealt proovida. Viimasel ajal olen rohkem tähelepanu pööranud, mida ma oma nahale määrin ja seetõttu on hakanud mängima väga suurt rolli kosmeetikumide koostisosad. Päris tihti olen märganud end luusimas just loodusliku kosmeetika lettide ääres või uudistanud naturaalsete toodete müügiga tegelevate epoodide avarustes. Sohvy justnimelt seda pakubki - 100% looduslikku ja nahasõbralikku tootevalikut, mis sobib nii lõhnaarmastajatele kui ka lõhnatute toodete kasutajatele. 
Lasin Sohvyl ise valida, mida nad mulle saadavad ning valituks osutusid roosipuu kehakreem ja lõhnatu näokreem. Ütlen kohe ära, et leidsin neist kahest endale juba ka lemmiku.
Roosipuu kehakreem  on mõnusalt paksu konsistentsiga ja meenutab pigem kehavõid. Minu kuivale nahale justkui loodud. Kes aga väga võiseid kehakreeme ei armasta ja eelistab pigem  losoone, siis nendele see kreem arvatavasti ei sobi. Kreemi lõhn meenutab mulle lagritsat. Ma lagritsafänn absoluutselt ei ole, aga lõhn mind otseselt ei häiri ka. Roosilõhna kreemil ei ole, aga kui nüüd täpne olla, siis tegu ongi roosipuu kreemiga ja roosipuud ma tegelikult nuusutanud ei olegi. :D Kokkuvõttes aga olen kreemiga väga, väga rahul, sest see tõesti niisutab intensiivselt ja mu nahk on kogu päeva vältel joodetud. Mulle väga meeldib ja julgen soovitada! :)
Lõhnatu näokreem sai mu lemmikuks juba esimese kasutuskorra ajal. Nagu ma siin juba korduvalt maininud olen, siis mu nahk on suhteliselt allergiline ja täiesti lõhna- ja värvainevaba kreem sobib sellele kõige paremini. Näokreem on samamoodi hästi paksu konsistentsiga ja niisutab nahka super hästi. Kui tavalised poekreemid jätavad päris tihti mu naha hiljem ikkagi kiskuma, siis Sohvy näokreem seda ei teinud. Kasutan seda näokreemi ka meigi all ja pretensioone esitada ei ole. Leidsin endale täpselt sellise näokreemi, millega mu näonahk kohe sõbraks sai ja olen selle üle väga rõõmus. :)

Lisainfot kreemide kohta saab SOHVY KODULEHELT. Minge kindlasti piiluma, sest kreemide valik on tõesti ahvatlev ja mis peamine, 100% loodulik. Ma ei saa ka mainimata jätta, et ma pole juba ammu nii armsalt naiselikku veebipoodi näinud, imeline disain. :)





Ilusat kevadet!

No comments:

Post a Comment