Saturday, May 10, 2014

10.05

Ootasin juba ammu kunas koju saaks. Eile lõpuks tulin. Kevad on Nõmmes alati nii ilus ja roheline, et ma lihtsalt olen ja naudin loodust. Eile õhtul käisin jooksmas ja ma olin kogu sellest rohelusest nii lummatud, et vahel lausa unustasin ära, et jalad all vuravad. :D Õhk oli peale vihma nii puhas ja värske, mida ma tundsin iga oma keharakuga. See tunne oli lihtsalt imeline. Täna, enne vihma, käisime Jessicaga jällegi pildistamas. See on nagu traditsioon, iga kord kui Nõmme tulen, läheme vähemalt ühel korral koos pildistama. Õnneks suutsime nii õige aja valida, sest umbes pool tundi hiljem kallas taevast paduvihma. Pildistatud saime küll kuivalt, aga poest koju tulemisega nii hästi ei läinud. Olime läbimärjad nagu kassipojad ning iga riidejupp ja jalats lirtsus. Aga kodutee saigi sellevõrra palju lustakam. :D  Tänase õhtu veedame aga sugulaste juures, kus seekord tähistamist jagub. :)
Tänasest mõned pildid:




No comments:

Post a Comment