Thursday, May 1, 2014

Vanilla bathtime

Olen päris kindel, et paljudele meeldib vannis käia. Eriti külmadel talveõhtutel, kui pakane paugub või kõledal ja vihmasel sügisõhtul. Ja mitte tavalises kuumas vees, vaid sellises, kus vahutab nii mis mühiseb ja mõnusate aroomidega vanniõlid ja -soolad on vee nahasõbralikuks muutnud. Mulle meeletult meeldib vannis lõõgastumas käia. Eriti mõnus on seda teha peale tööpäeva kui jäsemed on kanged või valulikud. Ma pole vist kunagi käinud niimoodi vannis, et ma poleks veele midagi lisanud. Alati kasutan vannivahtu. Ja kui päris õiget vannivahtu ei juhtu olema, teen mõnusa valge vahuvaiba dušigeelist. Kunagi aga sain emalt vannipalli, mille ma siin ära kasutasin. See lõhnas väga hästi ja lahustus vees kiiresti. Mingiaeg sain aga õelt kingituseks Corine de Farme vannisoola. Ma polnud varem õiget vannisoola kasutanud, aga õnneks sain selle võimaluse seda teha ja enam ei möödu ainsatki vannitamist ilma vannisoolata. Kuna mu õde fännab vaniljelõhna, valis ta ka mulle oma maitse järgi soola. See lõhnab tõesti väga hästi ja vaniljeselt. 
Vannisool lõdvestab keha ja vabastab lihased pingetest. Vannisool pakub intensiivset rahu- ja lõõgastustunnet. Muudab naha pehmeks ja kergelt lõhnavaks. Vanniprotseduuri minimaalne aeg võiks olla vähemalt 15 minutit. Maksimaalse lõdvestava efekti saavutate kui peale vanni puhkate pool tundi soojalt kaetuna ja jalad kõrgemale asetatuna.
Lisan seda vette umbes 3 korgitäit ja sellest täiesti piisab. Pakendil on kirjas, et sool lahustub ruttu, aga tegelikult võtab see ikka natuke aega. Lõhnab see tõesti üpris tugevasti ja kui korraks vannitoast välja minna ja siis uuesti tagasi, tunneb lõhna eriti hästi. Seda ma ei ole täheldanud, et nahk hiljem lõhnama jääks, sest ma olen ennast alati dušigeeliga hiljem üle pesnud. Kui ma seda soola vette ei lisaks, ma otseselt millestki ilma ka ei jääks, aga mulle see meeldib eelkõige lõhna pärast ja naha teeb see tõesti natuke pehmemaks.
See punane lips pole algselt sinna tegelikult mõeldud, aga õde oli selle sinna kinnitanud ja minumeelest on see väga armas ja pole raatsinud ära võtta. :)



No comments:

Post a Comment