Sunday, May 11, 2014

New: Victoria's Secret and Bath & BodyWorks

Ma olen lihtsalt nii suur VS fänn, et ma ei suuda nende toodetele vastu panna isegi siis, kui mul neid tegelikult vaja ei ole. Eile olin täpselt samasuguse dilemma ees, kas võtta või jätta. Ja mida mina tegin? Loomulikult võtsin. :D Mõtlesin, et võiks endale üle pika aja midagi sellist lubada, mida igakuiselt teha ei raatsi. Ühtlasi oli mul ka kosmeetikakotti vaja, nii et ost läks tegelikult vägagi asja ette. Victoria's Secreti komplekti kuulub Amber Romance kehalosjoon, dušigeel, kehasprei ja kosmeetikakott. Need on suuruselt väiksemad tooted, kui ma varasemalt kasutanud olen, aga suurepärased kottipistmiseks või väga mugavad väljasõitudele kaasavõtmiseks.
Amber Romance on soe ja ahvatle segu mustast kirsist, vanillist, sandlipuust ja kreemisest anglaisest. Tegu on tõesti väga meeldiva, aga samas omamoodi aroomiga. 
Kosmeetikakott on õnneks täpselt sellise suurusega, et mahutasin sinna sisse kõik oma vajalikud asjad ja ruumi on veidi veel ülegi. Koti tegumood ja värvid on ka väga ilusad ja olen oma saagiga väga rahul!


Aga shopingud sellega siiski ei piirdunud. Mul oli vaja ka uut käte desinfitseerijat, mille valisin seekord hästi magusa ja karamellise, mmm.. ja maasikalõhnalise kätekreemi. Samalaadne on mul varem ka olnud ja see lõhn.. ongi nagu päris maasikad või isegi veel parem! Teiseks on need ka väga suurepärased tooted ja teevad oma tööd imeliselt. Inlove, inlove, inlove!!



No comments:

Post a Comment