Thursday, January 1, 2015

New Year's Eve outfit

Meeleolukat ja teguderohket uut aastat kõigile! Mina võtsin selle aasta seekord tunduvalt rahulikumalt vastu kui varasemad aastad, aga ma ei ütleks, et mul tore ei olnud. Kuna mu ema tähistab 31. detsembril sünnipäeva, siis olime kodused ja tähistasime lisaks vana aasta ärasaatmisele ka sünnipäeva. Käisime Henryga küll korraks linnas rakette vaatamas, aga ilm polnud kiita ja tulime päris kiiresti koju tagasi. 
Kuna tegu on siiski pidupäevaga, oli põhjust ennast üles lüüa. Sain jälle kleidi kapist üles otsida. Viimasel ajal olen väga kleidi ja seeliku usku läinud, kahju, et neid nii harva külma ilma tõttu kanda saab. 
Eilne outfit oli lihtne ja tumedates toonides, aga mulle nii meeldib see kleit. Armas pits ja täpselt õige pikkusega. 




Kleit - H&M, põlvikud - õelt laenatud, kott - New Yorker, käeehted - ebay, Reserved

Pildid on kahjuks kehva kvaliteediga, sest valgust ei olnud piisavalt.

No comments:

Post a Comment