Tuesday, January 20, 2015

JOICO K-PAK šampoon & palsam

Sain lõpule kahe kuldse kaunitariga - JOICO K-PAK REVITALISANT šampooni ja palsamiga. Võin käsi südamel tunnistada, et ma ei ole varasemalt nii häid tooteid kasutanud. Mõlemad, nii šampoon kui palsam sobisid mu juustele suurepäraselt, sest tegu on taastavate toodetega ja on mu kuivadele juustele justkui loodud. Ostsin mõlemad juba ammu, ilumessilt, aga kuna koolis oli paar kuud selline periood, kus ma ei pidanud peaaegu mitte üldse kodus pead pesema, sest tegime seda kogu aeg koolis, siis seisid need kuldsed potsikud nukralt vanniäärel. Kui muidu kipuvad JOICO tooted üpris kallid olema, siis soovitan aeg-ajalt https://www.salon24.eu ja http://www.ilukutse.ee veebilehtededele silm peale visata, sest seal on pidevalt JOICO-le ülihead aled! ;)


Šampoon meeldis mulle tohutult sellepärast, et mu juuksed püsisid tuntavalt kauem puhtad. Kui teiste taastavate šampoonidega pestes, tundsin juba järgmise päeva lõunal, et juuksed on justkui mustad ja peadligi, siis JOICO-ga pestes ei olnud ebamugavustunnet ka järgmise päeva õhtuks. Mainin ära, et enamik kordadest pesen pead hommikuti. Kuna šampooni valitakse PEANAHA, mitte juuste järgi, siis minu peanahale meeldib JOICO väga. Olenemata sellest, et tegu on väga niisutava ja toitva tootega, ei muuda see pead rutem rasuseks ega aja juukseid peadligi.


Ega palsamgi šampoonile alla ei jää. Tegu on üpris vedele tootega, mis võiks ju veidi tummisem olla, et see peopesast maha ei libiseks, aga väikeste koguste haaval saab juuksed ilusti kaetud. Palsamit tuleb hoida 1min peas ja mina samal ajal mudin juukseid ja harutan salke sõrmedega lahti. Palsamit on lihtne maha pesta ja juuksed on hiljem libedad ja pehmed. Kamm käib väga ilusti läbi ka märgadest juustest. Juukseid katsudes on kohe tunda, et juuks on niisutatud ja pehme. Lisaks pehmusele, lõhnavad kiharad imeliselt! Lõhn pole liiga magus ega hapu, vaid värske ja meeldivalt omapärane.
Julgen neid tooteid soovitada, sest tegu on tõepoolest väga kvaliteetse sarjaga! Ise plaanin veel ära proovida sama sarja maski ja juukseotsaseerumi.


No comments:

Post a Comment