Sunday, January 18, 2015

MUA (MAKEUP ACADEMY) kosmeetika

Sain nädala alguses kätte MUA-st tellitud kosmeetikapaki. Tellisime õega kahepeale posu tooteid ja mulle kuulub neist seitse. Ma olen MUA kodulehel käinud korduvalt ja imestanud kui odav saab üks kosmeetika olla. Olen mitmest blogist lugenud MUA kosmeetika kohta päris positiivset tagasisidet ja otsustasin ka ise mõningad tooted ära proovida. Ma ei pidanud kahetsema, sest kõik, mis ma tellisin, meeldivad mulle väga ja püsivus on tõesti hea, olenemata hinnast. 


Kõige enam ootasin makeup academy undress your skin baked bronzer-it, sest mul ei olnud ühtegi normaalse tooniga pruunistajat. MUA bronzer on õnneks täpselt see, mis mulle meeldib ja olen sellega väga, väga rahul. Olen seda juba igapäevaselt kasutanud ka ja püsivus on super. Bronzer pole liiga tume ega liiga hele ja läigib kuldselt ning sisaldab ka kerget highlighter-it. Win-win toode! 3£.
Tellisin endale kaks MUA hide&conceal peitepulka (Fair, Almond), lootuses, et nendega on hea kontuurida. Valisin kõige heledama ja kõige tumedama tooni, aga oh üllatust, kõige tumedam toon on ikka liiga hele, isegi niisama iluvigade peitmiseks. :D Hele toon on tõepoolest väga hele ja sellega annab ilusti toimetada, aga tumedamaga mul pole midagi peale hakata ja pean selle vist oma õele sokutama, kellel on talvel minust veidi heledam nahk. Pulgad on muidu väga mõnusad kreemised ja katvad. 1£+1£.
Ma ei ole mitte kunagi kreempõsepuna kasutanud ja otsustasin endale tellida MUA blush perfection cream blusher-i, toonis Bittersweet. Ma ei ole seda veel proovinud, aga toode on armas roosa ja siidiselt kreemine. Kui ära proovin ja mulle see meeldib, kirjutan sellest kindlasti ka lähemalt. Selle toote pakendi kiri kahjuks juba kulub, mis sest, et ma seda isegi kasutanud pole. 2£.
Valisin välja endale ka ühe põsepuna (Lolly), mille tooni ma ei oskagi kirjeldada. Ehk virsikuroosa? Midagi sellist see vast on. Korra proovisin, aga ei saanud aru täpselt milline see jäi, sest olin juba nägu kontuurinud ja põsepuna ei hakanud eriti silma. 1£.
Viimasel ajal olen meeleldi kasutanud huuleläikeid, mis ei kleepu ja ei ole liiga säravad ega tumedad. Huuleläikeid eelistan seepärast, et talvisel ajal kipuvad mu huuled väga kuivaks minema ja huulepulk kuivatab huuli liialt. Huuleläiked aga niisutavad pikemalt ja huuled ei muutu krobeliseks. Kuna mul olid kõik roosad, siis tellisin ühe MUA out there plumping lipgloss nude tooni juurde. MUA huuleläige on väga mõnus ja ei kleebi mitte üldse. Huultel kergelt õhetab ja jätab huuled läikima. Ei jää huultel liiga hele, vaid pigem loomulik ja ilus. 1£.
Kulmupliiatsi tellisin täitsa huvi pärast. Ma olen tegelikult oma Artdeco puudriga väga rahul, aga pliiatsiga on hea ülevalt ja alt kergelt kulmu raamida, et see seejärel puudriga üle võõbata. Pliiats on väga tumeda pigmendiga ja püsib kaua. Maha on seda päris keeruline nühkida, sest püsib tõeliselt hästi peal. Toon on tumepruun. 1£.
Postikulu on sealt tellides 5.50£, mistõttu tasub teha grupitellimus. Meie õega tellisime samamoodi grupitellimuse kaudu. Tutvu MUA leheküljega siin: http://www.muastore.co.uk/

No comments:

Post a Comment