Sunday, January 11, 2015

Easy and delicious

Vahel kimbutab magusaisu nii ootamatult, et oledki dilemma ees, kas minna poodi või teha midagi ise. Loomulikult ma ei viitsinud täna läbi lumetuisu poodi sumbata ja tegin hoopis ise kiired ja magusad ampsud. Aega võttis see max 15-20min ja magusaisu sai rahuldatud. 
Ma ei ole tegelt üldse kaera- või mitmeviljahelveste fänn, aga nendest tehtud küpsised mulle see-eest väga meeldivad. Täna leidsin ühe retsepti, mis ajas mulle just selliste ampsude isu peale.

Kaerahelbeküpsised

2dl kaera- või mitmeviljahelbeid (mina kasutasin mitmevilja)
1 suur küpse banaan
1-2sl kookoshelbeid (miks mitte ka šokolaaditükke või kuivatatud marju)
1sl mett

Ahjus hoidsin umbes 10min, aga noh meie ahi on natuke imelikum kah kui teiste ahjud.. :D Arvan, et elektriahjus peab küpsiseid veidi kauem hoidma. Igatahes, valmis on need siis, kui pealt kuldpruunistuvad.
 Kuna võid ja suhkrut ei ole kasutatud, siis on sellised küpsikud ka üpris tervislik snäkk. ;)
 

No comments:

Post a Comment