Monday, January 12, 2015

Artdeco eye brow powder & concealer

Artdeco kosmeetika avastasin nüüdseks juba ammu. Ma ei ole küll peale kahe toote sellelt brändilt midagi kasutanud, aga see-eest on justnimelt need kaks toodet mu lemmikud. Artdeco kulmupuuder ja peitekreem. Tegu on ka väga taskukohase brändiga.
Vabandused ette ära, et need üpris mitte-eetilise välimusega on, aga ma ei tulnud üldse selle peale, et enne kasutamist pildid ära teha. :D


Artdeco kulmupuudrit olen kasutanud juba väga pikalt, kui välja arvata väike paus, mil kasutasin Avoni kulmupuudri ja -vaha komplekti. Nüüdseks olen tagasi Artdeco juures ja arvatavasti nii see ka edaspidi jääb. Miks? Sest paremat toodet ma oma kulmudele leida ei oska. Ma ei näe ka vajadust, sest Artdeco kulmupuuder on täpselt see, mida ühed kulmud vajavad - ideaalne toon, super püsivus, kerge peale kanda ja absoluutselt ei pudise kui tootega ülemäära ei liialda. Mina kasutan siiani tooni nr 5. Olen sellest kulmupuudrist tegelikult oma blogis ka varasemalt juttu teinud, aga oma lemmikut ja imehead toodet peabki ju korduvalt kiitma. ;) Kulmupuuder on nii armsas pisikeses pakendis, et lausa ime, kui kaua seda kasutada saab. Väikese pakendi puhul häirib vaid see, et ta kipub meigikoti põhja ennast ära peitma ja otsingud võtavad vahel kauem aega kui tahaks. :D Igatahes, tegu on minu silmis kõige parema kulmukosmeetika tootega!


Artdeco peitekreemiga tegin tutvust läbi oma õe. Tegu on tõepoolest ühe paremini katva peitekreemiga, mida mina proovinud olen. Ja ma olen neid proovinud oi kui palju. Enamasti siiski odavama hinnaklassi omi, sest MAC-i minu rahakott hetkel ei tunnista.. :D Artdeco peitekreem on hästi tugeva ja kuiva konsistentsiga, aga mitte sellisega, mis nahka kuivataks. Tänu sellele on ka katvus väga võimas. Mina panen seda peale pintsliga, sest just sedamoodi saab ebatäiused kõige paremini peidetud. Korraga kulub seda imevähe ja tänu sellele jätkub toodet väga pikaks ajaks. Ja kui seda kogu aeg puhta pintsliga peale kanda, ei rikne see nii ruttu kui näpuga peale kandes. Hetkel on mul toon nr 21 ja see sobib ideaalselt mu nahatooniga. Pakend on taaskord armas pisike ja kompaktne. Muideks, Artdeco pisikestel pakenditel on kõigil taga magnet, millega on hea neid näiteks metallplaadile kinnitada. Metallplaat või pakend on eriti vajalik siis, kui neid pisikesi tooteid tekib rohkem. Lauvärvide pakendid on sama väiksed kui kulmupuudril.


No comments:

Post a Comment