Thursday, January 22, 2015

JOIK-iga vanni!

Sain jõuludeks midagi uut ja huvitavat - JOIK valge šokolaadi vannitrühvlid. Ma olen varasemalt proovinud vannipommi ja -soola, aga vannitrühvlitest polnud ma varem midagi kuulnud. Olen super õnnelik, et mul õnnestus neid proovida, sest nüüdsest ei möödu ainsamatki vanniskäiku ilma selle imelise trühvlita.
Isuäratavalt (!!) šokolaadilõhnalise naturaalse kakaovõiga vannitrühvlid jätavad naha niisutatuks, pehmeks ja sametiseks.
Tõsi, mis tõsi! Trühvel tuleb lisada sooja vannivette sulama. Sulades see kihiseb ning pehmub ja tasapisi ilmuvad sealt välja ka roosiõied.  Vesi läheb õliseks ja nahk jääb kergelt rasvane, mistõttu ei ole hiljem kehakreemi vaja. Nahk saab niisutatud ja jääbki sametiseks, nagu pakendil lubatud. Lõhn on loomulikult taevlik ja keha lõhnab veel tükk aega peale vanniskäiku. Minu arvates on trühvlitel täpselt sama lõhn nagu šokolaadil, aga minu õde neid omavahel otseselt ei seostanud.. :D
Kui tavaliselt ma lausa nõuan vannivahtu, siis enam ma isegi ei taha seda. Vannitrühvlitest täiesti piisab ja lisaks imelisele lõhnale ja õlisele konsistentsile, on need 100% naturaalsed. Olen juba kolm tükki ära kasutanud ja kolm on veel alles. Kasutan need südamerahuga ära ja lähen ostan kindlasti uue paki! 
Kõik, kellel vann kodus olemas, proovige ja te tahate veel! :D


No comments:

Post a Comment